wil even me verhaal kwijt !

mijn schoonzus ligt in het ziekenhuis ,, me broer en schoonzus verwachten 1 juni hun eerste kindje,,,

het gaat heel slecht met hun hb gehalte is te hoor kindje is heel erg klein ligt 4 weken achter op de groei ,, vanmiddag was er paniek geen hart slag meer met spoed een echo,,, geen beweging ,, ineens zagen ze weer lichte beweging komen ,,, het kindje knijpt steeds in de navelstreng dan krijgt ze geen zuurstof,,,

ze ligt nu 3 x een uur per dag aan de ctg als ze nu 4x in het uur een harde buik heeft en het kindje dus 4x geen zuurstof krijgt moeten ze het met een spoedkeizersnee gaan halen met 34 weken zwangerschap ,,,,

wilde even me verhaal kwijt ,,, zin zo in spanning hoop dat het kleine wondertje het er allemaal goed van af gaat brengen !

xxx

Hoi Mandy,

Wat vreselijk eng zeg! Snap dat ze proberen de bevalling zo lang mogelijkj uit te stellen, maar ik geloof dat ik helemaal gek werd van de spanning!
Kan het voor het kindje dan geen kwaad dat het zo lang zonder zuurstof zit?

Als het kindje toch eerder gehaald moet worden komt het vast ook helemaal goed! Gelukkig kunnen ze op medisch gebied tegenwoordig heel veel!

Sterkte meid!

Lfs Esther en Merle

jeetje meid, wat erg.. Maar het komt vast goed!

Vriendin van me is een paar dagen na mij bevallen met 34 weken verschillende complicaties.. kindje heeft wel 7 weken in het zh gelegen maar is nu helemaal gezond!

Heel veelk sterkte!

heej ester ,, dat weten ze nog niet ,, ze kunnen nog niets zeggen over hersern beschadeging of wat dan ook !!

hoop zo dat het goeed komt zo weer na het ziekenhuis !!

Kan me voorstellen dat je in spanning zit.
Hoop dat het kindje nog even kan blijven zitten en dat het daarna gezond ter wereld komt!

Heel veel sterkte!

Liefs Kim

Wat vreselijk spannend allemaal. Maar als het echt zover is en ze moeten het met spoed gaan halen kunnen ze tegenwoordig zo veel. En met 34 weken is het kindje gelukkig al een heel eind opweg.

Je wil het natuurlijk heel graag anders en vooral met minder spanning. Maar houd de moed erin!!

Terug
Bovenaan