wil ff jullie mening!!!

Hoi allemaal,

Ik zit in het onderwijs en a.s. vrijdag gaan we naar een pretpark.
Normaal ben ik heel erg van de 8-banen enzo, maar dinsdag over een week is mijn NOD. Het zou dus zo kunnen zijn dat ik zwanger ben (je weet maar nooit!). Zou ik het kunnen verpesten als ik vrijdag (dus 4 dagen voor mijn NOD) in attracties ga, die verboden zijn voor zwangere vrouwen???
Ik wil eerlijk jullie mening, want stel dat ik ongesteld wordt en ik ben overal ingeweest, dan geef ik mezelf de schuld. Maar ga ik nergens in en wordt ik toch ongesteld, dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, omdat ik niet van dat dagje uit heb genoten.

Groetjes Hanneke

Wat een dilemma! Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen, en er (helaas) niet in gaan. Want zoals je al zegt, als je ongi word ben je misschien bang dat je het zelf veroorzaakt hebt. En dat is ook geen leuk gevoel.
Toch heel veel plezier!

Groetjes, Kat

Hai !!

Ik zou het zo zien; of één dag reuze veel plezier en ongesteld worden of ......één dag jaloers kijken naar degenen die wel het adrenaline gehalte met de minuut voelen stijgen maar jij 9 maanden plezier hebt van een zwangerschap!!!!
Ja toch? En inderdaad ook wat Kat zegt; het zekere voor het onzekere nemen.
En je kunt zó makkelijk naar een pretpark gaan maar minder vanzelfsprekend is het om zwanger te worden.

Nou, ik hoop dat wij je alvast een beetje op weg hebben geholpen, en ach joh, dan ga je toch lekker bij de schiettent staan????? hahaha!!

Veel plezier die dag!!!

Oh ja, die mag natuurlijk nog wel hoor.........

groetjes Jeannette

volgens mij mag je als zwanger niet in de attracties ivm met je eigen gezondheid. Omdat als zwangere je bloeddruk verhoogd kan zijn en je hart wat meer wordt belast door het grotere volume bloed dat je hebt, en als je dan over de kop en zo gaat kan je niet lekker worden. Maar het is geloof ik niet zo dat je een miskraam kunt krijgen omdat je voor je NOD in de achtbaan gaat.
Dus ik zou zeggen geniet gewoon lekker van alle leuke dingen en pak die achtbaan gewoon lekker mee!

Gr cc

hoi

ik denk dat het geen kwaad kan, het heeft volgens mij i.d.d. met je bloeddruk te maken en dat van je kind.
maar als je nu zwanger zou zijn is het vruchtje nog zo klein dat die daar geen last van heeft.
maar je moet natuurlijk gewoon je eigen gevoel volgen.

groetjes esther23

Meiden,

in sommige attracties mag je niet omdat je dikke buik er niet meer inpast. Je wordt bij sommige attracties namelijk   vastgezet. Maar da's nu natuurlijk nog niet het geval.

Tja heb je last van te hoge bloeddruk dan zou het kunnen dat je er niet inmag, maar dat staat dan los van de zwnagerschap. Hartpatiënten mogen ook niet in bepaalde attracties.

gewoon gaan dus.

Zelf ben ik vorige week gaan duiken. Ook ik kan zwanger zijn, maar dat was zo in het begin helemaal geen probleem, pas later mag het niet meer. Enne als je gewoon ongesteld wordt, denk dan niet aan een miskraam, daarmee maak je jezelf helemaal gek.

Veel plezier.

Miep

Hoi Ukkepuk,

Ik zou als je het leuk vind echt gewoon doen hoor! Je zei dat je pas 4 dagen later ongesteld moest worden? Dat wil dan volgens mij zeggen dat zelfs als je zwanger mocht zijn het vruchtje zich nog amper heeft ingenesteld. Verder is in mijn beleving  een rondje in de python of i.d. echt geen reden voor een miskraam, ben je gek! Als het eenmaal goed is en stevig vastzit doorstaat het vruchtje alles hoor .

En bovenal, stel nu dat het allemaal wat langer gaat duren, ben je  dan voortaan iedere 2e  helft van je cyclus  van plan jezelf allerlei beperkingen op te leggen voor het geval dat? Daar wordt  je dan echt niet vrolijk van hoor! Mijn mening is dat het vroeg genoeg  is om met al die 'leuke dingen' te stoppen als je zwanger bent.

Maar goed, dit is natuurlijk mijn mening en er zijn vast meiden die hier anders over denken, dus ik denk dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen. Veel succes hiermee hoor en in ieder geval heel veel plezier vrijdag!!

Liefs,
Claudia

Terug
Bovenaan