wil fles van mijn man niet

hallo,

ik heb een problem, ik ben weer begonen avonds een paar uurtjes te werken. max (bijna 4 mnd) wil  ineens van papa de fles niet, hij drinkt helemaal niet of een heel klein beetje (40 ml) en wanneer ik thuis ben drinkt hij op eens heel veel (logisch hij heeft honger). wat kan mijn man doen, dat hij van hem wel uit  de fles drinkt net als thuis?? of moet ik weer stoppen met werken??

dankjewel voor de hulp

groetjes petra
 
Hoi

Ik herken het probleem, mijn zoontje wil op de creche niet drinken bij de leidsters, en als ik dan kom dan drinkt de schurk de hele fles op..... Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was. Ik denk dat het vanzelf weer over gaat, en als je kindje honger heeft dan komen ze wel hoor! Voor die paar dagen in de week (ik weet neit hoeveel je werkt). Daar zal hij niets van krijgen...

Succes
Caroline
 
Hoi Petra,

Sigrid die haalde dit soort streken ook uit bij mijn man. Na de bevalling heeft hij helaas heel weinig tijd gehad om onze kleine meid bezig te zijn. Hierdoor kon ik ook een soort van afstand tussen hen merken. Als ze merkte dat ik weg was (al was het om boodschappen te doen!!  ) dan zette ze het op een brullen en als ze nog moest drinken dat liet ze ook de fles  vaak staan.  Toen zijn we  samen de fles gaan geven. Hij deed het en ik ging er naast zitten, hij  gaf elke dag minimaal een fles. Op een gegeven ogenblik ging het stukken beter en ben ik er niet meer naast gaan zitten. Toen heeft ze het denk ik geaccepteerd. Misschien is dit ook voor  je man een  manier om het toch voor elkaar te krijgen.... Ik  zou in ieder geval niet gaan stoppen met werken. Het is ontzettend lekker ook voor jou om er even uit te zijn. Ik werk 4 hele dagen, het is veel, maar ik geniet er ontzettend van.  Veel succes!        

Groetjes,

Petra
 
Terug
Bovenaan