Wil graag even van mijn schuld gevoel af...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zoals sommige van jullie weten was ik eerder met grote regelmaat te vinden op dit forum. Maar de laaste tijd niet meer. Op de een of andere manier voel ik me niet altijd geroepen om ergens op te reageren. Maar ik kan er geen reden voor verzinnen. Vind het heerlijk om met alles   mee te lezen. Dat wel...Dat doe ik ook nog dagelijks.
Het vreemde van dit is dat ik me echt enorm schuldig voel...Waarom wel lezen en niet reageren? Het voelt ook een beetje als stiekum...
En dan zie ik een mooie verjaardagslijst die Sil in elkaar heeft gezet...dan voel ik me helemaal schuldig...
Stom he....

Nou, wat ik hiermee wil zeggen weet ik niet. Maar ik ben het in ieder geval even kwijt...

Gr Anita

Hey Anita!

Ik vind het helemaal niet erg hoor, als mensen alleen maar meelezen! Ik heb zelf ook vaak alleen maar meegelezen. En hiervan steek je enorm veel op!
Wat mij betreft is niemand verplicht om mee te praten hoor. 't Is al heel wat als iemand alle zin en onzin die wij hier neerkalken ook wil lezen!

Dusse... voor alle meelezers; lekker blijven lezen! Ik ben dankbaar voor het publiek wat jullie vormen... hihi

Jacoline.

Jeetje wat is het forum lekker irritant zeg...

Maar Anita, je hoeft je toch helemaal niet schuldig te voelen! Het is helemaal niet verplicht om elke keer  te reageren. Lekker meelezen is toch ook prima, we weten wel dat je er bent.
En niet iedereen is natuurlijk zo gek om een hele lijst in elkaar te zetten.
Ik heb niks tegen meelezen, maar vindt het overigens wel zo netjes om je dan toch even voor te stellen. Maar da's mijn persoonlijke mening.
Maar jou kennen we toch!

Hoe is het trouwens verder met jou? Ik kan me herinneren dat je een poos terug ook niet zo lekker in je vel zat?
Groetjes Sil

Hey Sil,

Wat goed dat je dat nog weet!!!
Gaat helemaal goed hoor. Ik geniet nu echt van het mama zijn!!! En ik herken de signalen op tijd, dus dan las ik even een middag in die ik dan helemaal voor mezelf heb! Ik heb een flexibele oppas dus is zo geregeld! (aanrader trouwens)

Doei doei
Anita

Hoi Anita,
Wat fijn dat het goed met je gaat en dat je nu echt aan het genieten bent.
Erg handig idd zo'n flexibele oppas.
Ook knap trouwens dat je de signalen nu herkent.
Blijf vooral genieten!
Sil

Hoi,

Ik had het van de week al gelezen, maar door dit stomme forum lukte het me niet om te reageren
Nu dus wel hij is weer helemaal  hahaha.

Maar goed, zoals mijn voorgangsters al zeggen; totally onnodig!!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan