wil graag jullie mening hebben

Zo als de titel al zegt: ik wil graag jullie mening hebben.

Mijn man en ik zijn opzoek naar een fiets voor mij ( want die heb ik nog niet).
Nu heeft mijn man op marktplaats een paar moederfietsen zien staan ( prijs verscheeld tussen de 250 en de 500 euro. Voor een tweede hands fiets).
Ik zelf heb nu een site en winkel gevonden waar ze nieuwe moederfietsen hebben voor het zelfde bedrag.
Dus zeg ik tegen me man kunnen we niet beter een nieuwe fiets kopen voorals er wat kapot gaat kunnen we ermee terug naar die winkel.
Maar mijn man is het daar niet echt mee eens.

WAT ZOUDEN JULLIE DOEN.
Ik hoor graag van jullie

Liefs debora

Hoi!

Haha mannen!

Ik ben het met je eens hoor!
Als je voor hetzelfde bedrag een nieuwe fiets kan kopen waarom zou je het dan niet doen????
Vaak is het toch ook zo dat een nieuwe fiets minder snel iets mankeert!
En idd op marktplaats heb je geen garantie!
Succes om man lief over te halen:)

Liefs Danielle

ja natuurlijk als je voor het zelfde geld een nieuwe hebt zal ik zeker eennieuwe kopen mag er dan iets aan zijn kan je altijd terug ,, en op marktplaats koop je de rotzooi van een ander ...(niet dat het altijd zo is maar vaak doen mensen iets niet voor niets weg ,,)

sucses met je keuze

Ik heb dan toch een andere mening....:)
Ik zou juist kiezen voor een fiets van een sterk merk, eerder dan voor een fiets van een goedkoper merk...
Dus als ik via marktplaats een goede sparta mama fiets kan kopen, ipv een nieuwe, maar onbekend merk, dan kies ik voor marktplaats...
Ik heb weinig vertrouwen in onbekende merken die vaak sneller roesten en wat mankeren...
Mijn zwager werkt in een fietsenwinkel en is het helemaal met mij eens....

Succes met je keuze!

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan