wil graag jullie mening weten!! (perfecte buggy!)

Hoi hoi,

Voor de geboorte van ons zoontje hebben wij net als iedereen een kinderwagen aageschaft. Onze (mijn) keuze lag meteen al bij de Quinny Speedi, puur omdat ik deze mooi vond!

Helaas zijn wij destijds niet zo goed geinformeerd en ging de verkoper helemaal op met mijn over het uiterlijk maar niet over dat er wellicht geschiktere wagen voor ons waren....
Nou de kinderwagen staat nu  zo  goed als nieuw dus op internet want we hebben er gewoon een slechte koop aan gehad. Onze kleine hangt als een zak aardappels in de wagen en we krijgen hem ook alleen met veel passen en meten in de kofferbak.Nu heeft het ook te maken met het gewicht en het gestuntel in en uit de auto dat wij altijid terug vallen op de buggy ipv kinderwagen....

Dus... wij dachten, dan kopen we een goede  buggy!! die is klein en licht in gewicht en daar zit hij vast beter in..... zo gezegd zo gedaan....
mijn voorkeur lag ook al meteen weer bij een hip ding! de Titanium Breeze... ook wel bekend (zei men)  als de Quinny zapp met ligstand!!

Ik dacht DIE moet ik hebben..... IDEAAL!...nou...... NIET DUS!
zoonlief schuift weer helemaal onderuit en we hebben dus nu een huishoud antislip matje er in moeten leggen (zelf op maat geknipt) Tevens kan de rug niet helemaal rechtop dus hangt hij altijd onderuitgezakt terwijl hij het liefst rechtop wil zitten (dit frustreert hem mateloos)

Dus nu denk ik dat we maar om een nieuwe buggy moeten gaan...
Mijn voorkeur ligt nu bij de Quinny zapp omdat de kindjes hier wel mooi rechtop in zitten maar hij heeft dus geen ligstand...
Sommige vriendinnen raden deze buggy af  en zeggen dat ik beter voor een (wellicht niet zo mooie) buggy van mc Laren  moet gaan! maar...sommige zweren weer bij de Zapp..

Ik weet het nu niet meer! ik wil graag de Zapp omdat ik deze mooi, klein opvouwbaar, goede zitstand, licht vindt. maar na al onze 'miskopen' durf ik het gewoon niet aan...
Ik weet momenteel niet zo goed in te schatten of die ligstand op de Zapp te missen is (omdat hij nu ook nooit slaapt in zijn buggy)

Wat hebben jullie en zijn jullie ervaringen?
Mijn zoontje is 14,5 maand oud

p.s. de buggy en kinderwagen hebben wij als slecht ervaren maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening, Kan me voorstellen dat sommige  van jullie denken 'waar heeft dat mens 't over, die van ons bevalt prima!' Het is ook puur onze ervaring.

Wij hebben een buggy van Esprit..gekocht bij baby walz en ik ben er echt super blij mee!!
Wij wonen in een portiekflat en ik moest elke keer een zware buggy sjouwen maar deze is heel licht en gaat in elke kofferbak.

Verder kan hij helemaal in ligstand en in zitstand..zitten 5 standen op..ideaal! Er zit dan wel geen voetenzak aan maar goed, het wordt nu alweer  wat warmer  en wij gebruiken altijd een losse deken als het koud is.

Misschien dus een idee om een wat simpeler buggy aan te schaffen want naar mijn idee voldoet hij wel aan de eisen die jullie stellen.

Groetjes Angela en veel succes ermee

Wij hebben een Mc Laren. Ideaal! Hij klapt makkelijk in, is niet zwaar, kan aan de fiets en achter de stoelen in de auto.

Hij kan in zowel slaap- als zitstand en dat is voor onze dochter rechtop genoeg. Zij wil ook graag zo recht mogelijk zitten, dat werkt hier prima.

Succes

Hoi hoi,

Wij hebben de buggy van de prenatal. Heeft 5 standen, is licht en klapt makkelijk in. Voor langere afstanden gebruik iknog wel steeds de wandelwagen (mutsy echt een ideaal ding).
De buggy gebruik ik alleen op de fiets (heb zo'n buggy mee rekje) en als we even snel ergens heen gaan en het wel makkelijk is dat hij kan zitten.

Succes met zoeken

hoi, ik heb een koelstra buggy voor mijn dochter gekocht... echt ideaal.. is licht van gewicht en je kan het zo meenemen in je achterbak van je auto (en mijn auto is klein hoor, heb nl een renault cliootje 3 deurs). de buggy kan trouwens makkelijk in de zit- of slaapstand... en het zit perfect... 's winters plaats ik nog een voetenzak erbij ... maar dan is de buggy ietsie moeilijker in te klappen...

Trouwens, ik heb ook de quinny speedi sx als wandelwagen.. en ben er wel tevreden mee... hij is uiteraard veel zwaarder dan de buggy maar het stuurt wel makkelijker door de vering.. en die past trouwens ook in mn kleine renault clio...

succes

Jess

Wij hebben dezelfde fout gemaakt als jij, eerst de speedi sx, met bak vond ik hem wel fijn, dus daar bewaren we hem nog even voor (voor nummer twee), maar als Buggy inderdaad een aardappel, niet best. Vervolgens de fout van de Zapp gemaakt, ideaal met maxi cosi, maar als buggy een grote ergernis. Kids van deze leeftijd willen ook wel eens lekker liggen.

Nu hebben we de Chico Liteway, ideaal, 5 standen, kan helemaal plat, is daardoor zelfs goed getest voor babies van 0 maanden. En helemaal rechtop. En dus nog wat standen er tussen. Met één hand te verstellen, dus geen geklooi onder die buggy, maar noodloos toch een stapje verder liggen, als je net zo'n eigenwijsje hebt als die van ons. Ze heeft het dan niet eens door. Verder heb ik ook een clio 3 deurs en deze past er zo is (overdwars). Succes met je keuze !

Terug
Bovenaan