wil graag weer mee kletsen

hallo allemaal

ik ben wilma 25 jaar jong en 2 jaar getrouwd en zit in 10 maanden in de mm.    
na de onderzoeken zijn we op de lijst gezet voor een icsi behandeling. nu is het bijna zover.     dit weekend moet ik ongesteld worden en dan mag ik bellen voor een afspraak en gaan we beginnen met icsi in eigen cyclus in het UMCG

ik heb hier al heel veel gelezen en geschreven maar het laatste half jaar niet meer.
nu ik net als velen van jullie met een behandeling gabeginnen zoek ik weer contact met lotgenoten om ervaring en gevoelens uit te wisselen en steun te zoeken.

ik hoop nu dat ik gauw ongesteld word en dat het niet uitblijft door de spanning. dat gebeurt bij mij nog wel es. ik heb gelukkig wel een regelmatige cyclus.

groetjes wilma

Hallo Wilma,

Welkom back!
Fijn dat er nu actie in de tent komt, of niet?
Vind je het spannend, of heb je juist zin om eindelijk te mogen starten.

Natuurlijk is het hartstikke fijn om hier je gevoelens te delen.
Schrijf maar lekker van je af.

Tot snel
liefs
mama Peet

Hallo naamgenoot,
mijn naam is ook wilma, in het echt. Welkom op ons forum, jammer voor jullie dat het "nodig"is. Wij hebben ook een icsi in eigen cyclus gehad......
Helaas niet gelukt, maar we houden hoop. Ik wens je heel veel succesen we hopen voor jullie dat jullie wens hiermee wel in vervulling gaat.
We denken aan jullie.
Groetjes Wilma

ja ik ben erg blij dat we nu eindelijk mogen beginnen. nou ja we mogen helemaal niet klachen we hebben maar 3 maanden op de wachtlijst gestaan.

ik had gister ongesteld moeten worden maar ben het nog niet, beetje jammer.

en wilma waar heb je de icsi in eigen cyclus gedaan??? en hoeveel keer???

ik mag het zes keer doen in groningen en als dat niet lukt mag ik nog 2 keer de gewone zeg maar.

maar ik hoop dat dat niet nodig is!!!

groetjes wilma (inmiddels 25, denk dat ik me naam ga veranderen )

Terug
Bovenaan