wil graag weer zwanger worden

Haha wie had dat ooit gedacht, ik wilde nooit kindjes maar ik ben helemaal om!
Romy is nu 9,5 maand en echt een geweldige baby, ik word volgende maand 37 dus we hebben besloten om het weer te proberen.
Ik geef nog steeds de borst dus mijn menstruatie is nog niet wat het nogmaal was dus het is even gokken op mijn vruchtbare periode.
Zijn er nog meer mama's die zwanger proberen te worden?
Het onderwerp hoort wel niet helemaal in dit topic maar ik zou niet zo goed weten waar ik het wel neer moet zetten bij de 0-1jr groep.
Het zou leuk zijn om met andere moeders te kunnen kletsen over hoe het gaat in combinatie met een klein kindje.
Ik hoor het graag!
Groetjes Miranda
 
Tsjah ga ervoor zou ik zeggen!  Ik zelf heb een dochter van nu 7,5 maand en ik ben nu 22 weken zwanger van de tweede. Ik ben 9 dagen voor mijn dochters eerste verjaardag uitgeteld. Het lijkt me heel druk te gaan worden, maar ik geniet nu zo van mijn dochter dan ik echt wel zin heb in nog zo eentje  Veel succes!
 
leuk joh, zo kort op elkaar!
wel druk waarschijnlijk maar dat loopt vanzelf wel denk ik.
ben je thuis of gaat je kindje naar de creche?
ik werk thuis op een laag pitje dus dat is wel makkelijker te combineren.
ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap!
miranda
 
Ik zit al een jaar thuis in de ziektewet door omstandigheden en zoals het er nu naar uit ziet zal dat ook nog wel een tijdje duren. De reden is niet zo leuk, maar dat ik elke dag bij mn kleine meid mag zijn vind ik wel heerlijk. Moet er niet aan denken om haar weg te moeten brengen...
Het zal zeker druk worden, maar volgens mij is de omschakeling van geen kinderen naar 1 moeilijker dan van 1 naar 2. En zeker omdat mn meisje nog zo jong is, alles zit nog vers in mn geheugen en het zal niet veel moeite kosten. Behalve dat ik nu al tegen de gebroken nachten opzie. Mijn dochter is pas gaan doorslapen toen ze ongeveer 5 maanden was, en begint sinds een paar dagen snachts ook weer huilend wakker te worden. Hoef alleen de speen erin te doen, maar ja je bent dan toch wakker en ik kom   nooit makkelijk in slaap. Maar ja wie weet is de tweede wel heeeel makkelijk met doorslapen, daar hopen we dan maar op haha.
Jij heel veel plezier met het proberen en ik hoop dat het je snel lukt om zwanger te raken!
 
Ik ben ook weer zwanger. 16 weken nu, mn dochter is nu ruim 8 maanden. Ze schelen straks dus bijna 14 maanden. Het was dan wel niet zo gepland, maar zwanger is zwanger toch.....

Ik vind deze zwangerschap wel een stuk zwaarder, omdat ik niet zo makkelijk even ga liggen of lekker op de bank zitten. Nu ik niet meer misselijk ben is het wel makkerlijker hoor. Maar ik ben erg benieuwd hoe het straks moet als ik een dikke buik krijg. Waarschijnlijk valt dat samen met dat de box en het ledikant omlaag moeten..... We zien wel.....

Maaruh... het is wel goed te doen hoor.... zwanger en een kleintje die nog geen jaar oud is.....
 
hoi miranda,

Jasper is nu net 9 maanden en ik ben intussen alweer 10 weken zwanger. Ben zwanger geworden toen ik nog bv gaf, was in 1 keer zwanger.   Helaas wilde jasper zodra ik zwanger was geen bv meer omdat de smaak veranderd, dat is wel jammer.
Bij ons speelt leeftijd echt geen rol trouwens (ben net 26), dat we snel voor een tweede gaan is omdat het meteen weer begon te kriebelen. Heb wel even tot ongeveer een half jaar gewacht. Ik heb namelijk een keizersnedegehad in september!.

Succes en veel plezier met zwanger worden!!

Liefs Jen
 
bedankt voor jullie reacties.
we zijn weer begonnen met de klusweek, haha
we gaan volgend jaar september trouwen dus het zou fijn zijn als het voor die tijd nog lukt, maar ja het laat zich niet altijd plannen.
als het de komende maanden niet lukt moeten we even pauze houden en dan volgend jaar weer verder en dan maar met een bolle buik in een jurk.
maar ik hoop wel dat het gaat lukken.
jullie succes met de zwangerschappen!
gr miranda
 
Onze dochter is nu bijna 10 maanden en wij gaan er ook weer voor. Ik vind het wel spannend. Ik zou nu zo ongeveer weer ongesteld moeten worden. Ik voel al wel dagen een beetje kramp,dus ben bang dat t niet gelijk raak is. Maar goed,het komt vanzelf wel. Ik ben 31 en mijn man iets ouder,we hebben altijd gezegd dat we meerdere kinderen willen met een niet al te groot leeftijdsverschil.
 
Terug
Bovenaan