Wil het zo graag aan iemand kwijt...

We zijn nu 6 maanden bezig en het is elke maand weer spannend of het gelukt is. Mijn moeder en schoonzus hebben het er vaak over...wanneer krijgen jullie nou eens een kind...En dan maar volhouden dat het ooit nog weleens ervan komt. Het is toch wel moeilijk om je mond er over dicht te houden, maar we hebben min of meer besloten het pas te vertellen als we een paar weken zwanger zijn. Dus nog (hoop ik) even volhouden. Ben blij dat dit forum er is, kan ikl af en toe mijn ei kwijt.
 
Hoi Ivy,
Ik herken je verhaal volledig. M'n jongere zusje is zwanger en aangezien ik al dertig ben, zit iedereen aan mij te vragen wanneer ik nou eens aan kinderen ga denken. Ze moesten eens weten......
 
Inderdaad vervelend dat ze er naar vragen. Heb ik niet zoveel last van alhoewel mijn zus, 2 kids wel vaak zegt dat ze neefjes en nichtjes voor hen wil. Maar ik ben nog maar net van de pil en kan het vervelende gevoel niet helemaal met je delen al baalde ik wel dat ik ongi werd. Het is echt een kwestie van geluk en niet van dat plannen we zomaar....dat denk je toch altijd wel een beetje. En ik hoop dat je je ei kwijt bent anders horen we het wel....
 
Nou, ik herken je verhaal volledig. Ben 25 en ook een half jaar bezig. Net zijn de rode donders weer tevoorschijn gekomen helaas.
Ik had deze maand zoveel hoop. Ik had het toevallig de dag voordat mijn cervixslijm tevoorschijn kwam, gedaan en meteen ook die dag, maar zelfs toen mocht het niet helpen. Ik krijg ook zoveel vragen erover. Er zijn een paar mensen die ik het heb verteld, maar daar heb ik dan toch weer een beetje spijt van. Nou ja, soms wil ik het van de daken schreeuwen, maar dat doe ik maar niet. In ieder geval weten de meest close mensen het niet. Dan voel ik me zo opgejaagd.
 
Terug
Bovenaan