Wil het zo graag voelen

Hoi allemaal,

Ik weet dat ik geduldig moet zijn (want ik ben nu nog maar 18 weken en 1 dag zwanger) Maar ik wil zo graag beweging voelen in mn buik.
Soms voel ik wel wat geborrel, maar ik denk echt dat dat wel mn darmen zijn. Ik weet het meiden, ik moet geduld hebben, zucht. Maar ik moest het even kwijt :)

Fijn weekend! xxx

Hey meis moeilijk hè! Ik heb het idee dat ik haar sinds 19 weken heeel zachtjes voel maarl echt maar heel weinig ! Uit de 20 wkn echo blijkt dat m'n placenta voorin ligt dus daarom duurt het ook langer voordat ik haar echt kan voelen! Wel jammer want ben er ook zo aan toe dus weet wat je bedoeld hihi,..

Thxxx meiden. Ben gewoon zo onzeker. Vandaag voelt mn (onder) buik ineens wat zachter aan en lijkt mn maag wat dikker. Waarschijnljjk is de stand van mn baarmoeder weer wat hoger. Het zal wel gewoon zo horen. Toch maak ik me af en toe zorgen... gelukkig mag ik donderdag weer naar de vk. Ik vraag dan of ik het hartje weer mag horen. Dat stelt me echt gerust. De week erna hebben we dan de 20 wekenecho. Als daar alles goed is denk ik dat ik vertrouwen heb inmn zwangerschap :)

@nightwish.. anders ga je alvast wat eerder voor echo'tje? Bij de onze kost het 32,50 dat vind ik wel meevallen. Ik heb mijn 20weken echo een weekje vooruit geschoven, dus al in de 19e week.

Terug
Bovenaan