wil hij wel of wil hij niet

A

Anoniem

Guest
Gisteravond heb ik mijn man gevraagd of hij aan een 2e wil beginnen. Ik had na Thijs last van een snelle schildklier en daar ben ik nu aan geopereerd, dus voor mij is de weg vrij. Hoewel hij wist dat ik een 2e wil en mij hierdoor ook heb laten opereren twijfelt hij enorm. Hij wil het graag zo houden als het is. (hij heeft nog 2 oudere kids uit een vorig huwelijk). Maar omdat ik het zo heel graag wil hij er een paar daagjes over nadenken. Maandag was mijn laatste pil, en ik zou volgende week dinsdag anders met een nieuwe strip beginnen. Maar dat wil ik niet, ik wil er voor gaan.
Dus ben ik extra lief voor mijn liefje en hoop ik dat ik 'm op andere gedachten kan brengen.
Duimen jullie voor me?

Groetjes Jama
mv Thijs

Hoi Jama,

Pff ik herken veel in je verhaal. Ook ik heb een man met 2 kids uit een eerdere relatie. En ook ik wil een 2e maar hij (nog) niet. Ik snap hem wel hoor want wij zitten bijna in een verhuizing, als er een 2e (eigenlijk een 4e) zou komen zouden we meteen moeten verbouwen en een andere auto.. maar toch. Ook ik wil graag!

Waarom twijfelt jouw liefje nog? Zijn dat ook praktische redenen zoals hierboven bij mij of meer gevoels redenen? Je schrijft dat hij het wil houden zoals het is.. dus snapte het niet helemaal.

Ben inderdaad maar extra lief voor hem en vertel ook jouw argumenten. Je bent er eigenlijk voor geopereerd zeg maar enzo. Ik weet ook niet of zijn kinderen bij jullie wonen of gedeeltelijk ofzo. Maar 1 van mijn argumenten tegen mijn man was dat wanneer zijn kids er niet zijn. (ze wonen de helft van de week bij ons) ik toch een brusje voor Tyche wil. Ik ben bang dat ze anders verwend wordt en ik vind het zo leuk voor haar.

Ik zou er gewoon goed over praten en overleggen want als hij (jouw partner)  het 'alleen
 voor jou doet' dan schiet het ook niet op.

Veel succes!

Liefs Kirsten mama van Tyche

hier wordt ook geduimd (maar dan droog, niet sabbelen... flauw!!!)

anyway, wij zijn nog niet zover maar hoop voor jou dat ie "overstag" gaat (klinkt beetje negatief, niet zo bedoeld hoor)

liefs Jenneke mv Ivar

Jama, ik duim met je mee.........! Máár ik kan het dan weer niet laten iets toe te voegen: laat zijn beslissing voor een ja, wel een overtuigde zijn: met twee kids heb je elkaar, nóg meer dan met eentje, echt hard nodig!

Maar ik hoop echt voor je dat hij ervoor wil gaan! Twee is zó leuk

Groetjes
Susan

JA we gaan voor een 2e. (voor hem de 4e). Hij heeft er over nagedacht en wil er wel voor gaan.
Hij zat meer in over de practische dingen, "waar moeten de spullen van de logeerkamer naar toe" - "gaan we nog op vakantie volgend jaar" - " mijn auto moet ingeruild worden voor een 5 deurs ".
Nu maar flink oefenen.

En bedankt voor 't duimen.

Groetjes Jama
mv Thijs

Gefeliciteerd!!!!!!

Super goed nieuws!! En voor alles is een oplossing he!!

liefs Renske

Terug
Bovenaan