Wil iemand anders de geboorte lijst bijhouden??

A

Anoniem

Guest
Hee meiden!

Ik merk dat ik  sinds de geboorte van onze Danique minder tijd heb om vaak achter de pc te zitten (ook al is het een laptop!!)

Zou iemand anders die wel wat tijd kan vinden de lijst van me over willen nemen??

Ik blijf wel actief op "ons" forum hoor, veels te gezellig!

Ff kort over Danique... Ze doet het fantastisch!! Ze is een heel tevreden meisje. Ze slaapt, ze eet (BV wat super loopt!) en ze slaapt weer verder. Ze kan ook heel tevreden met haar oogjes open liggen in haar wieg...

Gisteren avond om 22.30 laatste voeding gegeven, daarna kwam ze om 03.45 en daarna pas weer om 08.30. HEERLIJK TOCH!!!

Bowen is nog steeds heel trots op zijn zusje en vind het geweldig als ze op zijn schoot mag zitten. Dat het zo zou gaan konden we echt alleen maar dromen... Maar het is waarheid geworden!!

We mochten vandaag voor het eerst even naar buiten!!! Wow, wat voel je je dan trots!!
De kraamhulp is ook fantastisch. Ze legt me helemaal in de watten. Ik zal ze echt missen als ze na maandag niet meer komt...

Kortom.... Ze hebben me echt vastgebonden op die roze wolk...
Voorlopig ben ik nog niet van plan om eraf te komen...

Liefs, Marielle

Geniet heerlijk van je kleine dame!!
Ik zou je graag willen helpen maar ik denk dat het handiger is als iemand van eind oktober de lijst bij gaat houden. Of gewoon dat nu iedereen de juiste lijst kopieerd, zelf zich zelf eraf haald en zich er boven aan de geborenlijst er bij zet. Dan houd ieder zelf de lijst bij en als we zorgen dat er een lijst in omloop is die steeds wordt gecopieerd zullen de fouten wel mee vallen denk ik.... (hoop ik) Zo moeilijk zou het wel niet zijn, toch?

Geniet van je dametje !

Monique

Hoi Marielle,

Klinkt ideaal die dochter van jullie. Zo wil ik die van ons straks ook zien, lekker slapen 's nachts.
Blijf nog maar lekker op je roze wolk zitten, lijkt me heerlijk daarboven.
Ben erg benieuwd of ik naast jou kan komen zitten of dat ik er op een blauw wolkje bij klim.

Ik wil de lijst wel bijhouden maar ik loop ook op mijn allerlaatste beentjes, 39 + 3.  
Wat Monique ook al schreef misschien is het handiger als iemand van eind Oktober de lijst bij houdt of dat we het allemaal zelf even bijhouden (hoe moeilijk kan het zijnom de laatste lijst te pakken en even jezelf te wijzigen).
Maar de praktijk heeft de afgelopen mnd wel uitgewezen dat sommige het toch heel moeilijk vinden en de 1ste lijst copieëren. En er op die manier een onoverzichtelijke lijst van maken.

Wat ik al schreef; ik wil het best wel doen maar als ik binnen een paar dgn beval dan zitten we weer met hetzelfde probleem.

Wat vinden jullie?

Kruimel

Hoi meiden,

Als we nou zelf de laatste lijst iedere keer kopieren en onze wijzigingen daarop aanbrengen, moet dat toch makkelijk zat te doen zijn.

We houden elkaar gewoon een beetje extra in de gaten.

Mij lijkt het in ieder geval een prima idee.

Knuffels van mamabinck.

Hoi mariel,

Je bent toch weer druk met zo'n kleintje he? Ik merk het ook dat ik echt er aan moet denken om af en toe even de computer aan te zetten om mijn mail te kijken en natuurlijk dit forum. Zeker als je nog een peutertje hebt rondlopen en zelf nog even wil slapen tussen de middag, dan is de dag al weer om voor je er erg in hebt.

Goed dat de borstvoeding lekker loopt en dat Bowen zo goed reageert. Heeft hij helemaal geen last gehad van de drukte en de veranderingen?

Wij hebben met Teun toch wel een crisisje gehad, dat hij echt een driftbui had (nooit eerder voorgekomen). Ik heb hem maar lekker laten uitrazen. En een paar nachten geleden werd hij om 01.00 huilend wakker en ik kon hem bijna niet stil krijgen. Ik moest hem echt vertellen dat hij ook nog steeds heel belangrijk is. Teun is bijna 2 en hoe oud is Bowen? Verder is Teun trouwens wel heel lief voor Duuk en wil hij alles zien en steeds kusjes geven.

Liefs Janine

Hoi Janine!

Bowen wordt 20 November 3 jaar. Tot nu toe reageert hij super op zijn zusje. We waren ook best een beetje bang voor zijn reactie, vooral omdat hij tijdens de zwangerschap zich welleens tegen mij afzette...

We betrekken hem wel zoveel mogelijk overal bij. Vasthouden, luier verschonen, badje, troosten. Ook geven we hem steeds complimentjes (die hij ook echt verdient!) Als hij een keer geen zin heeft in zijn zusje vinden we dat ook prima. Zo hopen we dat hij zo lief blijft reageren.

Maar goed straks maar eens afwachten als Dave weer is werken en Mama alleen met Bowen en Danique is!!!! Maar dat duurt nog een volle week!!!

Voor de andere meiden, Bedankt voor jullie begrip. Ik zal nu even kijken of ik wat geborenen erbij kan zetten!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan