wil iemand hier aub op reageren!!

A

Anoniem

Guest
ik heb afgelopen woensdag een positieve ovulatie test gehad, dus afgelopen   dagen flink geklust, maar nu bleek gisteren dat ik bloed verlies had, ik ben 2 weken geleden ongi geweest en normaal duurt mijn cyclus meer dan 25 dagen wat is dit?? het vloeide best hevig, verder geen klachten, ik weet niet wat ik hiermee moet, ben het ff zat allemaal!
we gaan in september naar de huisarts zijn nu al 14 maanden aan het proberen zwanger te worden, help ik word hier niet goed van, waarom lukt het steeds niet!?

Hoi Danielle,

Je frustratie is erg begrijpelijk en nu begint je lichaam ook nog eens te rommelen!
Na 14 maanden is het idd erg verstandig naar je huisarts te gaan. Hij zal je eventueel doorverwijzen naar een gyn die verder kan kijken wat een eventueel probleem kan zijn.

Natuurlijk kan dit van alles zijn, maar houd er rekening mee dat er ook NIKS kan zijn. weet van een bekende dat die alle onderzoeken heeft gehad, geen iui of ivf of iets gedaan ivm haar geloof. was helemaal gezond op dat gebied dus kwestie van afwachten en nu na 4 jaar aanmodderen heeft ze haar wondertje.

Bij mij bleek na bloedonderzoek dat ik geen eisprong heb. Hiervoor heb ik clomid 50mg gekregen en dit werkt. dus nu moete wij een half jaar blijven klussen.

Zoals ik al zei is het erg begrijpelijk dat je na 14 maanden erg onzeker bent geworden. blijf toch hoop houden en alles positief inzien.

Succes en houd ons op de hoogte
Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan