wil ik gewoon even kwijt

A

Anoniem

Guest
Hee allemaal

Ik wil nu toch wel eens een keer aan jullie vertellen hoe blij ik met jullie ben.......
Vorige week een beetje een paar moeilijke dagen gehad, en dan zijn jullie er altijd voor me. (en voor ieder ander ook trouwens) Het kan dan zo'n troost zijn om even jullie lieve woorden te lezen. En ook nu, nu ik toch iedere keer een beetje verdrietiger word als het niet raak is. Dan staan jullie dagenlang in de rij om iets liefs te schrijven........

Echt geweldig!

Heel veel liefs en dikke knuffels,
Annet

Daar ben ik het helemaal mee eens en sluit me bij jou woorden aan Annet.
Het is fijn om hier even je verhaal kwijt te kunnen!

Liefs Bibbi

Hoi Annet,

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En even over je bedankje, jij doet hetzelfde voor een ander! Echt waar. Maar je hebt wel helemaal gelijk. We kunnen elkaar niet vaak genoeg laten merken hoe blij we zijn met ieders luisterend oor. Dus ook ik sluit me bij je bedankje aan.

Groetjes, Kat

Hoi Annet,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?
Mijn vriend vind dat ik wel erg vaak achter de computer zit....
Maar dat is alleen s`avonds en hij vind dat ik hierdoor er teveel mee bezig ben.!!
maar ik zeg van niet, want ik vind het gewoon fijn en rustgevend om met jullie te chatten en ook om als het kan advies te geven. en inderdaad wat je zeg, voor als het weer eens niet gelukt is dat je je hart kan luchten....
Groetjes Renata
Ps hoe doe je dat met die plaatjes????

Hoi Renata

Die plaatjes: Bij bijv. google zoek je een leuk plaatje. Dan klik je met je rechermuisknop erop. Er komt dan een menu'tje. Je klikt op eigenschappen. Bij de eigenschappen staat halverwege een URL. Deze selecteer je en kopieer je.

Bovenin in de werkbalk staat een icoontje met een bergje en een zonnetje. Als je daarop klikt opent een nieuw venster. Soms zegt ie dat het niet mag maar dan moet je gewoon blijven proberen tot het wel lukt.

Als je in dat menu'tje bent ga je naar het tabblad "upload image". Daar staat al een /. Die haal je weg, en in het lege veld plak je je gekopieerde URL. Vervolgens klik je op invoegen (ofzo) en als het goed is staat er dan een plaatje in je bericht.

Veel succes!!!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan