wil ik het weten of niet...

pfffff over 3 weken is de 20 wekenecho al... en ik weet nog steeds niet of ik het wil weten dat de baby een jongen of meisje is! word er gek van haha... mijn man heeft ook erg zitten twijfelen... maar nu denkt hij het wel te willen weten! dat maakt het helemaaaal me niet makkelijk hahaha...

hoe hebben jullie het gedaan?

oei das dan idd lastig :S

uhm ik wilde het niet weten, manlief wel... En ik dacht: of we weten het allebei, of niet ;) dus ervoor gekozen dat ik het nu wel wil weten haha ik ben daar dan ook veel te nieuwsgierig voor... Maar we houden wel voor ons wat het wordt :)

Maar wat maakt voor jou het verschil dat je het wel of niet weet????

Liefs,

ik wilde het toen wel weten en mijn vriend niet dus heb ik gevraagd of ze het op een papiertje wilde zetten en wat denk je mijn vriend had het briefje verstopt maar goed ze had wel gelijk.
nu willen we het wel allebei weten omdat het er 2 zijn.

natuurlijk helemaal eigen keus.
wij zijn te nieuwschierig dus wij willen het wel weten. nog 5 nachtjes en dan weten we het misschien als de baby er goed voor ligt.
bij me dochter wist ik het niet, maar toen deden ze ook nog niet aan de 20 weken echo.
bij me zoon wisten we het wel maar andere niet verteld en me laatste zoontje wisten we het ook en ook verteld aan andere dat vond ik achter af wat minder. dus deze keer zelf wel weten, maar andere mensen niet, toch lekker een geheimpje voor ons zelf.

Lovertjuh... daar heb je wel gelijk is... maakt eigenlijk niet veel uit...maar bij sharon toendertijd wilde we het niet weten... en is ook wel leuk als het een verrassing blijft... maar de andere kant ben ik gewoon nieuwsgierig!

persoonlijk wilde ik t wel weten bij 1e zw schap en nu weer.. we hebben meid en krijgen nu weer meid.. kvond zo leuk om gelijk roze kleertjes aan te trekken toen ze geboren was:) maar is ieder persoonlijk
je kan ook vragen als je blijf twijfelen of ze t op een papiertje willen schrijven.. dan kan je als je t toch ineens wil weten toch stiekem kijken of bijv alleen je man of alleen jij

Hai,

Bij de eerste 2 wilde mijn man het echt niet weten.Nu ben ik zwanger van nummer 3 en nu weten we het lekker wel!
Ik moest mijn man wel een beetje overhalen,maar hij vind het nu ook reuze leuk.

Wat ik vooral zo leuk vind,zeker na die twee keer,is dat ik spulletjes kan kopen in de juiste kleur.Er is naar mijn mening zo weinig te koop in neutrale kleuren.
Ik overdrijf niet,maar kleertjes,een badcape,aankleedkussenhoes,een lakentje,speen moet wel kunnen,toch!?.
Het is toch allemaal net wat leuker als groen,geel,creme grijs en wit.

Wij hebben namelijk na onze 2 meiden eindelijk K3 comleet.Lang leve roze!!

Veel plezier met of zonder weten.Er valt voor beide iets te zeggen!

Groetjes

Terug
Bovenaan