Wil ik het weten...?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Tja, ook ik zit dus op het wachtbankje netjes de tijd uit te zitten tot NOD. Hier is alles rustig. Nog ruim een week voor NOD volgens het ziekenhuis. Volgens mijn planning echter vandaag over een week... (zhuis houdt slag om de arm). Gisteren wel bloed laten prikken om te bezien of er voldoende progesteron aanwezig is en er dus een goede eisprong is geweest. Maandag de uitslag...

Maar de vraag is nu: wil ik het weten? Vorige keer heb ik nee gezegd, nu heb ik ja gezegd. Misschien krijg is maandag wel te horen dat er een goede sprong is geweest, of niet. En in dat tweede geval wordt de hoop natuurlijk al direct de grond ingestampt..........

Dus ja, ik twijfel nu! Aan de ene kant denk ik dan weet ik het maar, aan de andere kant wil ik gewoon afwachten tot NOD. Wat zouden jullie doen???

Ik had nooit gedacht het te zeggen, dacht gewoon geduldig op het bankje te kunnen wachten, maar langzaamaan kan het mij niet snel genoeg gaan!!! Merk van alles aan mijn lichaam, maar geen idee wat ik moet voelen bij een zwangerschap dus probeer mezelf maar niet gek te maken. Pfff...

Liefs van Mar

Hoi hoi

Heb je een ronde clomid achter de rug?
Spannend zeg! Ik moet 2 mei bloedprikken voor progesteron....Ik ben heel benieuwd naar jouw uitslag maandag! Is dit nu de tweede keer dat je dan clomid gebruikt? Omdat je al een keer eerder bloed hebt laten prikken.

Ik zit ook vreselijk in spanning. Volgens het zh moeten mijn man en ik het vanaf nu tot volgende week vrijdag extra gezellig maken....oohhh ik kan ook niet wachten tot die bloedtest.....als ik maar ren eisprong heb gehad.....

Maar we laten ons niet gek maken meid, we lullen gewoon heel vaak hier op dit forum, hopen dat het de tijd vult-:)

Hey Mar!

Moeilijk om die beslissing voor jou te maken! Zelf zou ik het wel willen weten. Natuurlijk is je hoop in een keer verdwenen, maar je weet dan wel waar je aan toe bent. Je hoeft niet meer te wachten of je heel misschien ongi wordt of niet.

Succes met de beslissing!

Liefs Daisy

Ikzelf heb al heel wat testen voor niks gebruikt. Nieuwsgierigheid neemt altijd de overhand. Ik kan natuurlijk niet voor jou beslissen dat is natuurlijk persoonlijk. Maar ik zou niet kunnen wachten ;)

Succes meis!

Ik heb besloten om het toch idd te willen weten :) Mijn lichaam voelt raar aan, iets wat ik niet ken maar waarvan in ook niet weet hoe zowel een zwangerschap als een normale cyclus voelt... Dus hopen op goed nieuwd morgen!

@Mascha: ja, het is mijn tweede ronde met Clomid en dus nu de tweede keer de uitslag. Ik laat het je/jullie natuuuurlijk weten!

Terug
Bovenaan