Wil ik ongesteld worden word ik het niet!

Hallo allemaal,
Deze week beginnen wij aan onze 2 ivf poging. Alleen word ik maar niet ongesteld. Ik had het zaterdag al moeten worden. Het rommeld wel een beetje maar het zet niet door. Wat moet ik nou doen!!!!!
Misschien morgen toch maar het ziekenhuis bellen!
Heb iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt!

Groetjes Denise

Hoi Denise,
Kan je geen antwoord geven maar wil je wel veel succes wensen.
Misschien komt het gewoon door de spanning?
Stella
bezig met 1e ICSI, donderdag punctie!

He verdorie...

Normaal wil je die RD niet zien en als ze moeten komen, dan komen ze maar niet.
Bij twijfel zou ik altijd het ziekenhuis ff bellen.
Heel veel succes!!!!

liefs,
mama Peet

he moppie

ik herken dit heel goed.
ik ben afgelopen vrijdag begonnen met mijn 1e icsi in eigen cyclus behandeling. daarvoor mocht ik bellen als ik ongesteld werd. maar al wat er kwam geen menstruatie. na een week overtijd geweest te zijn heb ik het ivf secretariaat maar gebeld of dit normaal was. ze heeft overlegd met de arst en belde later terug, niks aan dehand gewoon afwachten. komt ws door de spanning, bewust of onbewust.     2 dagen later werd ik ongesteld. 1,5 week telaat.
dus geen zorgen, ontspannnen, sporten heeft me wel geholpen. (brak tijdens fitness door)

zou het kunnen dat je spontaan zwanger bent??? dat komt ook wel voor.

succes met afwachten liefs wilma

Hallo, Bedankt voor jullie reacties. Spontaan zwanger is uitgesloten omdat ik allebei mijn eileiders kwijt ben. Mensen vragen wel zou er toch niet een embryo kunnen zijn blijven zitten na mijn eerste ivf poging. Ze hadden nl twee embryo's terug geplaatst. Maar volgens de gyn. kon ik niet zwanger zijn omdat ik toch wel veel bloed ben verloren twee weken na de terugplaating.

Soms baal ik toch zo dat het zwanger worden zo moeilijk gaat. Waarom kan het niet gewoon een keer goed gaan!!!!!!!!!!
 Dan ben ik boos en verdrietig en kan ik even niet gezellig zijn voor mijn omgeving maar ja die begrijpen het wel.

Ik wacht morgen af en ge dan het ziekenhuis maar bellen.

Groetjes Denise

Hoi Denise

Ik heb bij mijn ivf poging een week extra mogen wachten op mijn ongi, wat baalde ik. Ze hadden me verteld dat ze me anders wel een pillenkuurtje wilden geven om het op te wekken. Dit was niet nodig, een week later dan gepland konden we beginnen.
Ik hoop dat je snel kunt beginnen. Ik sta verplicht in de wacht na mijn miskraam.

Liefs

Lydia

Hoi Moppie,

Heb je het zh vandaag nog gebeld of ga je dat morgen doen?
Ik hoop voor je dat je snel verder kunt want wachten op je ongi is ook geen pretje

Sterkte

Liefs,

Sushine Jo

Nog nooit ben ik hier zo blij mee geweest maar sinds vanmiddag zie ik dat de rode duivels ( om ze zo maar te noemen ) eraan komen. Het begint altijd bij mij errst met wat bruin/oud bloed. Hoop maar dat het snel goed doorzet, dan kunnen we gaan beginnen. Het is net alsof ik er zin in heb en eigelijk is dat ook wel zo. Al is het wel heel spannend allemaal.

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan