wil ik te snel????

ik zou zo graag met pascal willen fietsen. geen hele stukken, maar van huis naar de gastouder, aan de andere kant van het dorp. das ongeveer 2 km.
Pascal is woensdag 8 maand.
hij kan al best zitten.
wel hangt hij naar voren, maar volgens mij komt dat meer omdat daar zijn speelgoed altijd beland.
hij kan zich prima weer overeind zetten als hij een speeltje voor zich van de grond heeft gepakt.

nu ben ik bang dat ik hem al te groot zie, omdat ik nu eenmaal graag wil fietsen. zijn er al veel fietsende mama's hier? ik zou graag voor de eventuele winter hem al eens op de fiets hebben gehad. dan weten we beidde hoe dat is.

wat is wijs!!!??

smooty, ik ben ook nog niet op de fiets geweest hoor, antonio kan pas sinds een weekje blijven zitten (niet uit zich zelf hoor) zou als ik jou was eerst een klein rondje proberen (om je huis ofzo) dan merk je gauw genoeg of hij blijft zitten

Ik fiets nog niet. Tjerk kan prima zitten, maar zit in de polder dus zou altijd al een behoorlijk eind moeten. Daarnaast vind ik het weer echt niet aanlokkelijk. hahahaha. En belangrijkste nog: ik heb niet eens een zitje. De mama-fiets staat nog op het verlanglijstje. (Heb aan manlief gevraagd of sint die niet zou willen kopen hahahahaah)

Ik fiets nu sinds een aantal weekjes met Tim. Hij is nu ruim 9 maanden. En ik vond het nog iedere keer eng! Maar het gaat goed, hij kan goed zelf zitten en ook goed rechtop. Vooral dat laatste is volgens de fysio van Tim erg belangrijk.

Ik zit op precies hetzelfde punt: zou het nu al wel kunnen of net niet. Als het binnenkort een keer lekker weer is ga ik het gewoon een keertje proberen. Gewoon een paar straatjes.

tis denk gewoon ff proberen hoor......hier gaat het ook heel goed!
Maar fiets alleen nog kleine stukjes naar de school van floortje en als we die dan hebben afgezet op school dan fiets ik nog ff een blokje om.
Maar nu niet hoor veel te koud haha brrrr.
De school kunnen we ook heel goed lopen kleine 10 min!
Ik zou het dus gewoon ff proberen een klein blokje je hebt het zo in de gaten!

Terug
Bovenaan