wil je weten wat het word??

ik heb dat ook, bij mn vorige ( eerste ) zwangerschap wilde ik het absoluut niet weten, maar we willen het nu wel graag weten..heb allemaal meiden babyspullen op zolder en als we nu een jongen krijgen weten we wat er te doen staat haha..

Wij willen ook graag weten wat het wordt. Maar ik ben nu nog heel voorzichtig. Zoals iedereen vind ook ik het superspannend en bij momenten onzeker of het wel goed gaat..

Ik ben er nog niet helemaal uit...
Ene kant wil ik het heeeel erg graag weten maar aan de andere kant is het een verrassing laten ook iets heel bijzonders...
Maar als t goed is, hebben we nog tijd zat om erover na te denken...

Mijn vriend en ik willen het niet van te voren weten, het lijkt ons wel heel erg leuk en spannend om het pas bij de geboorte te horen.

Het is wel leuk, want mensen om ons heen hebben het idee wat het wordt. Ze hebben 50% kans.
Zelf heb ik ook wel een vermoede en dat is een jongen, als het maar gezond is dat is het alle belangrijkste

Wij willen het ook deze keer weer weten. Gewoon uit praktisch oogpunt.
Vond het de vorige keer een heel spannend moment bij de echo, ookal was ik vanaf week 6 al 100% zeker dat het een jongen was. Toch fijn als je die bevestiging dan ook krijgt....hahaha.

Terug
Bovenaan