Wil jullie even een hart onder de riem steken!!

Hoi meiden,

Las al een tijdje mee op het forum, en af en toe plaatste ik is een berichtje. We liepen al ruim een jaar op het ziekenhuis vanwege PCOS, maar geen enkel hormoon sloeg aan, dus na hormonen slikken, spuiten etc kwam mijn arts met het idee om de LEO operatie uit te voeren. Ze prikken dan een aantal eitjes kapot, en zo moeten de andere eitjes de ruimte krijgen om te groeien en tot een eisprong te komen. Deze operatie heb ik vijf weken geleden ondergaan, en tot mijn stomme verbazing bleek ik afgelopen maandag zwanger!! Wonderen bestaan dus echt. Dus meiden probeer die hoop vast te houden en weet dat ik aan jullie denk!
Heel veel liefs

Gefeliciteerd wat fijn voor je!!
Geniet ervan.
Dankjewel voor het posten van bericht.
Van deze berichten krijg ik altijd een beetje positieve kracht en hoop m.b.t het zwanger worden.

Gr susie

Wow meid, gefeliciteerd. Ik hoor ook graag zulke wondertjes, dan blijft je hoop toch groter! Geniet ervan.

Wenser

hoi.. ik moet gewoon huilen door je verhaal.
ik ben die clomid zo zat..
ik kom net uit het ziekenhuis zwangerschap testen zeggen niet zwanger maar ongesteld wordt ik ook niet dus er is net bloed geprikt en morgen hoor ik het.

ik mag nog 2 keer clomid dan heb ik het bijna 1 jaar gebruikt,

wat ik vervelend vind is dat alle gyne anders werken.
de enen zegt clomid max 6 maanden de ander zegt 2 jaar de 1 zegt ivf de ander zegt je bent te dik voor ivf

echt waar ik heb geen positiefs meer in mijn hoofd

ik wil jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap.. geniet!!!!!!!!!!!!

liefs petra

Hoi Allemaal,

Zit zo eens op het forum te lezen, en moet jullie ook even een hart onder de riem steken. Mijn man en ik zijn nu bijna 6 jaar getrouwd. Wij wilden al heel snel een kindje, maar een zwangerschap bleef uit. Na een aantal onderzoeken, bleek ik geen eisprong te hebben. Dus aan de clomid. Die heb ik bijna een jaar geslikt zonder resultaat. Zelfs een kijkoperatie gaf geen duidelijkheid. Omdat ik ook veel last had van mijn buik, ben ik naar een osteopaat geweest. Daar bleek alles in mijn buik verkleefd te zijn. (Dit hadden ze dus niet bij de operatie gezien.) Na 6 behandelingen was alles los en moesten we nog maar even afwachten. Na 3 maanden weer naar het ziekenhuis en clomid gaan slikken. Dit was toen niet meer nodig. Ik was Zwanger!! Nu zijn we trotse ouders van een prachtige dochter, en inmiddels 6 weken zwanger van een 2de. We wilden graag wachten tot onze dochter 9 maanden was, omdat we een leeftijdsverschil van anderhalf erg leuk vinden. Nu ben ik van de eerste keer vrijen gelijk zwanger. Nooit gedacht.
Ik wil dus maar zeggen: Geef de moed echt niet te snel op. Al lijkt het niet zo, de tijd in het ziekenhuis is echt de moeite waard. Wij zijn daardoor heel erg naar elkaar toe gegroeid. Geniet van de tijd die je samen hebt. Bouw samen iets moois op, zodat je er kan profiteren als je strakt toch echt zwanger blijkt te zijn en misschien wel een kindje mag vasthouden. Heel veel sterkte aan iedereen die in de medische molen zit, of er overnadenkt om daar in te gaan.

Terug
Bovenaan