wil me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,..

Ik wil me even voorstellen want ik kijk sinds een weekje ook mee en lijkt me leuk mee te praten. Ik ben bianca en 32 jaar ben 7 jaar getrouwd. Ben nu zwanger van ons eerste kindje. In augustus heb ik een miskraam gehad na 6 weken. Inmiddels ben ik 7   of 8 weken zwanger. Vind het heel spannend maar kan er wel van genieten. Volgende week heb ik een vervroegde echo omdat ik al een keer een miskraam heb gehad.

heyhey.

welkom!
ik ben do, 19 jaar en zwanger van de 1e goede zwangerschap.  ( vorige zwangerschap was buitenbaarmoederlijke)

leuk dat je mee wilt praten,ik vind hier heel veel tips en gezelligheid.

doeidoei.

groetjes do

Gefeliciteerd Bianca en welkom op het forum.
Ga maar lekker van deze zwangerschap genieten.

quote: ladybianca schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 12:53:36'));

Hoi Sandra,

Welkom op het forum.
Ik heet Natascha, ik ben 27 jaar en 6 en halve week zwanger van de tweede. Ik heb al een zoontje van twee en een half.
Ik lees nu sinds een week mee op dit forum en het is best grappig. Soms voel ik wat of vraag ik me iets af en 9 van de 10 keer heeft eimand die vraag al een keer gesteld en vind ik hier het antwoord.
Succes met je zwangerschap en geniet ervan.

groetjes Natascha

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));ok ik geef het toe, ik ben af en toe een beetje een muts.
Natuurlijk was dit vorige berichte je bianca....hahahha
Sandra zat nog in moijn hoofd omdat zij als laatste gereageerd had

hoi

welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap
ik ben ilona 30jr ik heb al een zoon van 8 en nu 10weken en 5 dagen zwanger van de 2de

liefs ilona

Terug
Bovenaan