Wil niet langer wachten

A

Anoniem

Guest
Ik weet het jullie ook niet maar ik wil zo graag wat moet je toch aan dat gevoel doen dat het minder word??? de adrenaline giert door mijn lijf nu onze klusweek aanbreekt hebben jullie dat ook??
Ik kan wel gek van me zelf worden dom he!!

IK WIL IK WIL IK WIL

Hee bepke!

Ik had dat vorige ronde ook, maar was ronde 1 dus toen was t echt nog zo nieuw en pril, dat ik veel gelezen heb erover, internet afgesurft heb van babykamers tot leuke zwangerschapskleding en er constant aant denken, maar ik ben nu redelijk relaxt....nog!Maar ik hoop dat t zo blijft, want denk hoe relaxter je bent...
Maar ga donderdag met ovu test beginnen, want ben ERG benieuwd of ik mn eitje ook heb op dag dat ik t denk en dan kunnen we aan de slag!!
En 11 sept....nod en die dag gaan we ook op vakantie!!!Zou GEWELDIG zijn om met zn drietjes te gaan!
Ik hoop ook dat je je adrenaline wat kunt beheersen en relaxt aan de slag kan!!!
succes   xx ZuuS

He Zuus zitten we met onze NOD dag bijna het zelfde ik rond de 9e 10e dus lachen.

Ik zit in de eerste ronde van ons 3e kindje maar ik heb het weer net zo heftig als met de 1e de 2e had ik het lang niet zo erg stom he!

Maar het komt nu ook dat je weet (ik dan) dat dit echt de laatste keer zou zijn.

Ja inderdaad, dat zei een collega van me laatst ook dat ze zich er zo van bewust was dat t dan de laatste keer zou kunnen zijn!hahaha de een maakt zich zorgen of ze wel voor de eerste keer zwanger zou kunnen zijn en de ander maakt zich zorgen dat ze wel voor de laatste keer zwanger kan zijn!
Gezellig rond dezelfde dag NOD,zal extra voor jouw meeduimen!!
jij weleens ovulatie test gebruikt?Ga er do mee starten. Ben benieuwd!
succes alvast meid!en geniet van je eerste 2!!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan