wil niet lukken.

Hallo dames,

Hier eens een berichtje van een man 31 waarbij het allemaal niet wil lukken mijn zaad kwaliteit is slech en wil hier graag met anderen over praten

Hoi Peter,

Leuk, weer 'ns een man op het forum.
Het is balen dat je zaad slecht is van kwaliteit en helaas kan ik er niet over meepraten want bij mijn man is dat niet het geval. Maar ik weet wel van meiden hier waarvan de man ook een mindere kwaliteit heeft, dat er wel hulpmiddeltjes zijn om de kwaliteit te verbeteren! Heb je al eens iets geprobeerd en/of sta je er open voor?
Je kunt ook altijd eens op freya.nl kijken, daar is ook erg veel info te vinden.

Suc6!
groetjes Suus

Hoi peter
ze zeggen dat de man ook folium zuur kan innemen dat het ook goed voor het zaad is.Heb ik uit de margriet.baat het niet dan schaat het niet.succes

liefs winnie

He Peter, welkom hier hoor, fijn ook eens een man hier te treffen. Mijn man heeft helaas ook slecht zaad, je kunt er allerlei dingen aan doen om het proberen te verbeteren. Hebben ze al een oorzaak gevonden waar het aan ligt? Spatader of iets dergelijks? Belangrijk is om het "zaakje" koel te houden. Geen hete baden of sauna, wijde boxershorts dus geen strak zittende boxen of slips. Matig met alcohol en niet roken (misschien moeilijk). En zink, foliumzuur en vitamine c slikken. Heb je nog vragen kom maar op? Ik probeer ze graag te beantwoorden hoor. Succes peter samen met je vrouw/vriendin.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan