wil nog steeds geen fles... help

A

Anoniem

Guest
help die kleine van mij wil nog steeds geen fles. hij weet niet wat hij er mee moet. ik moet over 2 weken alweer wrken zijn er nog tips

Hey,

Dat is wel vervelend. Mijn dochtertje drinkt ook niet altijd even makkelijk uit de fles, soms dronk ze wel, maar danmaar een klein beetje. Gelukkig gaat t op de opvang steeds beter nu.
Wat hier hielp is een andere speen. Eerst had ik die  brede flessen met speen, nu heb ik gewoon die standaard smalle spenen, die schiet niet haar hele mond door.
Je kan iemand anders de fles laten geven, Als je het zelf doet  ruiken ze jou voeding gewoon, en dan willen ze  geen fles.  Zorg dan ook dat je uit de buurt bent ;)
En die uk hier houdt absoluut niet van lauwe melk, t moet lekker warm zijn.
Verder heb ik niet zoveel tips, op de opvang hebben ze wel wat ervaring, dus denk niet meteen dat het een drama wordt...
Ook niet te gestressed de fles geven ("straks lukt t niet... ") dan merkt je kleintje dat ook, maar als je dat door iemand anders laat doen is dat ook minder.
Ik hoop dat je een oplossing vind, anders kun je van te voren ook even contact op nemen met de opvang, en een proefdagje draaien en overleggen? (als dat niet standaard zo is..)
Veel succes iig!
grtjs Evelien

Terug
Bovenaan