wil nog steeds geen zelf gemaakte prak eten

luke is nou 8 maanden en ik ben nou al 2 maanden bezig om hem een zelf gemaakte prak te leren eten maar hij weigerd gewoon .ik heb al verschillende soorten groente geprobeerd. pureer het helemaal fijn met de staafmixer. heb het al geprobeerd met appelmoes er door maar nee hoor ik vind het echt heel jammer dat hij het niet eet wil alleen potjes geven als wij iets eten wat hij niet mag.baal er echt van komt hij ooit nog van de potjes af?????hi jeet trouwens vel vers fruit .
alexandra

misschien kun je eens proberen hem gewoon stukjes groente te geven, zo uit het handje opeten, misschien vindt ie dat meer interessant en ook een stuk makkelijker want je hoeft hem niet meer te voeren.

Hallo,

Ons zoontje  lustte ook geen eigen gekookt eten. Ik heb ook vanalles geprobeerd. Potjes  lustte hij wel. Ik heb er geen probleem van gemaakt en hem gewoon potjes gegeven. Daar zit immers ook alles in wat ze nodig hebben. En daarvan lustte hij bijna alle smaken, dus hij had variatie genoeg.

Ik was voorbereid op een moeilijke overgang naar met de pot mee eten. We zijn daarmee een paar dagen na zijn verjaardag begonnen en wonder boven wonder is dat vanaf het begin heel goed gegaan. Hij is nu 15 maanden en eet bijna alles. Hij hoefde ook niet echt aan de smaken te wennen.

Groetjes,
mv Tijs

Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter van bijna 1 jr.!!!
ze eet nog steeds uit potjes, lust wel vers fruit...
ga het wel elke keer proberen binnenkort en ze zal dan toch een gegeven moment wel gaan mee-eten (neem ik aan)!!

in die potjes zit wel alle voedingsstoffen die ze nodig hebben, dat is wel prettig..
groetjes,
Mireille

Terug
Bovenaan