wil ongi worden!!!! Nuuuuuu ben ik het zat..

Heeee lieve meiden,

Ongelooflijk a.s. zaterdag alweer 7 weken  niet ongi geworden en wil het nu gewoon worden, want dan kan ik ook weer verder. Want dan kunnen de waarden nog een keer gemeten worden en dan wordt het waarschijnlijk ivf maar dan moet ik toch echt ongi worden, wat kan het soms de omgekeerde wereld zijn, ik begrijp heel goed dat jullie het niet willen worden.. En hoop gewoon ook echt dat al die wensen uit zullen komen en zo snel mogelijk voor iedereen dat is nu mijn wens voor 2005, hoop dat het niet te veel gevraagd is..

Dit wilde ik even kwijt. heel fijn weekend en maak er een te gek paasweekend van, wie weet gaan we nog met z'n allen paaseieren  zoeken want dat kan ik me nog goed herinneren van vroeger Paaseieren zoeken..

lfs en een knuf van mij

Hé Mick,

Ik weet precies wat jij bedoelt. Ik zat namelijk in hetzelfde schuitje. Na mijn 5e IUI is besloten niet meer verder te gaan met IUI, omdat de kwaliteit zaad van mijn mannetje toch niet voldoende is. Dus 2 weken na de IUI verwacht je toch dat je of zwanger bent of ongi wordt. Helaas was ik niet zwanger en ben in gisteren ongi geworden (na goed 5 en een halve week). En voor het eerst in tijden ben ik eigenlijk opgelucht dat ik ongi ben geworden, nu kan er volgende week een doorverwijzing gegeven worden door de gyn. naar het EMC, voor eventuele IVF/ICSI. Begon de laatste week toch wel een beetje pissig te worden op mijn lichaam, dat het me zo in de steek liet en ieder week langer onzekerheid is een week verder van de volgende stap.

Ik hoop, dat jij ook snel met de volgende stap kunt beginnen, soms is dit best   heel erg dubbel. Je wilt niet iemand toewensen  om ongi te worden, maar soms is het nodig om verder te komen.

Voor mij dit jaar geen paasei, dus nu hopen op een paaskindje volgend jaar. In ieder geval hele fijne paasdagen en ga iets leuks doen om je een beetje af te leiden. Ik ga me in ieder geval flink inzetten voor het 2-daags paasconcours.

Liefs,

Marianne

Hoi Marianne,

Bedankt voor je lieve berichtje aan mij, het mooiste is vandaag begint mijn ongi eraan te komen!! Nu maar hopen dat die ook doorzet want dan kan ik a.s. dinsdag prikken voor de waarden, dan gaan we eerst op vakantie en daarna zullen we wel weer naar de gyn moeten voor vervolg. Jij ook heel veel sterkte met alles..

liefs Mickey

hoi mick

Eindelijk ongi geworden het klinkt zo raar op dit forum  Maar dit was wat je nodig had om verder te mogen met de volgende stap ifv.
Spannend allemaal ondanks dat het voor het goede doel is is het toch schrikken klinkt allemaal zo eng he?
Wat het prikken betrefd hoef je niet bang te zijn... Dat valt echt reuze mee het klinkt enger dan het uiteindelijk is. Je voelt er ook niet zoveel van.
En aangezien ik echt een angsthaas ben wat naalden betreft kan je dus echt gerust zijn.
Maar eerst nog op vakantie en dat is ook erg lekker!!!!
Ik hoop niet dat je te veel last van je ongi heb. Als het wat langer heeft geduurd voor het kwam kan het behoorlijk zeer doen...
Heel veel succes bij de volgende afspraak bij de gyn....
Weer een stap in de goede richting..

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan