wil ook antwoord

A

Anoniem

Guest
ik zit al een tijdje mee te lezen op dit forum,en het valt me erg op dat er hechte groepjes aan het vormen zijn,maar als je als een nieuweling eens wat vraag wordt er bijna of nooit op je gereageerd ik vind dat toch wel een beetje sneu.ik wil ook wel eens een antwoord op me vragen net als alle andere die hier al een tijd zijn.

Als je nou eerst eens begint met je naam erbij zetten.
Dat anoniem gedoe, dar kunnen we ook niks mee. Iedereen is hier nieuw binnen gekomen en als je er een naam bij zet en regelmatig even wat van je laat horen, krijg je heus wel reacties hoor.
Nou, niet zo zeuren en doe gezellig mee zou ik zeggen.

Yvette

hahaha ik ben het helemaalmet Yvette eens...verzin desnoods een bijnaam voor jezelf, maar dat anonieme gedoe kan ik ook niks mee want je weet op een gegeven moment niet of jij nu die anoniem bent die af en toe zo vreselijk bijdehand uit de hoek komt of niet...dus reageer ik niet op anonieme!!!!!

Succes,

Kaa

Ben het eens met de dames boven mij. Doe echt mee, met naam en al. Dan weet een ander tegen wie ze het heeft. En misschien ligt het ook aan de manier van vragen stellen.
Kat.

Ik vind ook dat als je niet je naam erbij zet ook wel gereageerd wordt op je vragen. Ik zet ook niet altijd mijn naam erbij, maar krijg wel reacties.

Ik sluit me bij de mensen MET naam aan, dat flauwe gedoe met anoniem lokt het vast een beetje uit!!

Ik vind zelf dat het niet uitmaakt als je net begint om anoniem te verschijnen. Dit heb ik zelf ook gedaan. Toen ik mijn weg hier een beetje had gevonden ben ik met een nickname gekomen. Wel heb ik gemerkt dat er inderdaad minder of niet wordt gereageerd op anoniem en merk nu dat ik dat zelf ook doe. En ik denk dat het ook komt omdat er veel hier te lang (helaas) aanwezig zijn en elkaar dus beter leren kennen en er vanzelfsprekend "groepjes" komen.........Het ligt ecjter aan jezelf om te zorgen er bij te komen en niet met zo'n reactie als deze.XXX

Terug
Bovenaan