Wil ook weer ff klagen

Heb ik nog zo gevraagd aan alle familieleden of er voedselallergieen in de familie zitten en iedereen zei nee!

Is mijn schoonmoeder er zondag, meld ze me dat ik uit moet kijken met aardbeien omdat zij daar allergisch voor is, nou vraag ik je!!!!

Laura heeft al aardbeien gehad, in potjes en vers, omdat ik ervan uit ging dat 10 keer vragen of er allergieen in de familie zijn, genoeg vond. Gelukkig heeft ze nog geen reacties gehad en zal het dus wel meevallen, maar moet ik dan alles 20 keer vragen voor ik mijn antwoord krijg?

Zo.... ik ben het weer kwijt!

Groetjes Ilona

ggrrrrr herkenbaar!!! Na heel wat gedoe met Marielle en overgestapt te zijn van bv naar nutramigen (25 euro voor 900 gram) zei mijn vader doodleuk dat hij hevige koemelk en ei-allergie had als baby en kind! En het kind van mijn broer heeft hierdoor dus 3 maanden gekrijst van de pijn voordat ze er achter waren!!

Hee Ilona,
Af en toe lekker klagen is niks mis mee hoor!
Ik snap dat je denkt grrrrrrrrr.....
Je zou toch zeggen dat 1 keer vragen genoeg zou zijn, maar voor sommige mensen....
Gelukkig heeft Laura er geen allergische reactie op gehad!

groetjes Sonja

Jemig zeg, da's schrikken. Echt hoor, sommige mensen snappen gewoon niet dat het belángrijk is om dingen te weten! Typisch gevalletje van bord-voor-je-kop, lijkt me zo...(je schoonmoeder dus, he?).

Groetjes,

Eveline

Nou dan kom ik ook maar ff klagen (alweer???)

Mijn schoonmoederv pfff gaat steeds Arjuns kamer in om hem te begroeten... ik doe de deur toch niet voor niks dicht?? Zelfs als hij moet bijkomen van het flesje of verschoond wordt..

Wat irritant, zeg! Doe een heeeeeeeeeeeeeel groot bord op de deur wat je om kan draaien. Zo van open/gesloten!

Lekker he, even klagen!

Trouwens, ik heb er ook nog 1. Er staat hier een enorme vloekenpot in de kamer en per vloek moet iedereen er een euro in gooien en mijn schoonmoeder ziet dat ding. Ik breng zelfs nog expres het gesprek op die pot en toch zit ze hier te vloeken en ze lacht alleen maar als ik zeg dat ze er een euro in moet gooien, maar ze gooit hem er niet in. Dat is dus nog 5 euro die mijn dochter van haar oma krijgt.  Ik wil NIET dat mijn dochter dat taalgebruik over gaat nemen!

Groetjes Ilona

Erg he, dat vloeken, doet mijn schoonmoeder ook erg veel. Marielle (en Vera natuurlijk ook) voeden we christelijk op en dan is het erg vervelend dat ze haar lievelingsoma dit soort woorden hoort zeggen! Ik zit dan met kromme tenen.

Terug
Bovenaan