Wil zwanger worden!!!

hai allemaal! Ik ben nieuw hier en hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Ben woensdag pas 2 weken gestopt met de pil. mijn vriend en ik hebben na mijn menstruatie elke dag sex gehad, het is zo intiem! Nu voel ik een aantal dingen zoals misselijk, pijn in mijn onderbuik vooral links. Het kan toch niet waar zijn dat ik in 1 week al zwanger ben (te mooi om waar te zijn), ben wel pas 21, dus een vruchtbare leeftijd. iedereen hoor je over de ovulatie... misschien een domme vraag, maar ben je dan alleen vruchtbaar? of de gehele maand? x an

Hoi An

Welkom en het is geen domme vraag, er zijn hele leuke site ´s waar je alle antwoorden kunt vinden, volgens mij staan er ±3 berichtjes onder de jouwe een aantal van aangegeven,heel leuk om daar een beetje rond te snuffelen.

groetjes Jeanette

hoi hoi,welkom,ten eerste als je gestopt bent kun je van alles voelen,je lichaam kan je bijhoorlijk in de maling nemen.en als je zwanger bent,dan kom je er met je volgende menstruatie achter,je bent niet de hele maand vruchtbaar als je een cyclus van 28 dagen hebt ,ben je ongeveer tussen dag 12 tot 14 vruchtbaar,van de hele maand ben je ongeveer een dag of 4 a 5 vruchtbaar,en of je 21 bent of niet maakt niet uit,kan het alsnog een half jaar tot een jaar duren maar hoop het voor je,dan ben je een van de mazzel konten veel sucses gr manuela

volgens mij kom jij uit een ei.
Ga eens lekker op internet struinen voor info, zou ik zeggen.
Een aantal berichtjes hieronder staan wat links naar leuke, interessante en leerzame sites.

Hoi An,

Leeftijd zeg niet veel, hoor! Pas als je 40+ bent, moet je je misschien zorgen gaan maken over je vruchtbaarheid.
Maar het maakt echt niet uit of je 20 of 29 bent.
Houd er rekening mee dat het gemiddeld 8 maanden tot 1 jaar duurt voordat je zwanger bent, ook voor 21-jarigen.
Dit is niet hatelijk bedoeld, maar om je voor te bereiden voor het geval het langer duurt voor je zwanger bent.

Natuurlijk kan je in week 1 al zwanger zijn :S

21 is een vruchtbare leeftijd, maar rond je 24ste ben je het meest vruchtbaar(staat bij mij in de encyclopedie Liefde en Seks, en ik heb het ook ergens op het net gelezen)
Ik ben 23, dus laten we hopen dat het snel lukt! Ik ben vanaf eind juni bezig.

Enne, let niet op die stomme opmerkingen hoor, ze zijn gewoon afgunstig en vooral laf, die zgn. ' anoniemen'

veel succes, groetjes Bar

Terug
Bovenaan