Wildcat/Marielle

Hoi Marielle,

Ik las net je reactie bij Hormonen en wat herken ik jouw verhaal zeg.
Nynke is ook van Yordi's leeftijd jij komt ook soms op het voorjaar08 forum toch??

Nynke zat vorige week en nu nog een beetje heel erg in de Nee fase en om alles jammeren piepen pffff ik werd helemaal gek vorige week.
Als Dane ging huilen ging zij ook huilen dan is het soms wel even zwaar.
Ik was dan ook heel chagarijnig en kapot 's avonds ging ik vroeg naar bed....

Ik hoop dat deze fase snel voorbij is al merk ik dat het vandaag al een stuk beter ging.

Liefs Stefanie (zonnetje)

Hoi Stefanie,

Ja klopt ik kom ook wel eens indd op het voorjaar08 forum. Yordi is van januari. Ik lees daar vaak mee, maar reageer daar niet zo heel erg vaak.

Ohhhh dus Nynke zit ook in die geweldig leuke fase??
Indd gek wordt je ervan!!! Om alles jammeren en piepen en alles is nee. En als hij moe wordt/is dan is het helemaal erg, want dan komen die heerlijke driftbuitjes er ook nog eens bij.
Het vreet indd wel energie van je en ik ga dan ook vaak optijd naar bed, want tja, Quinn komt 's nachts ook nog voor een voeding.

Ik hoop ook dat deze fase niet al te lang gaat duren. Heb jij nog iets anders gedaan, behalve het gedrag te proberen te negeren?? Ik probeer er niet te moeilijk over te doen. Ik laat hem kiezen wat hij wil en anders kies ik voor hem en ik zeg tegen hem dat als hij op alles nee zegt en niks wil, dat hij het dan maar niet moet doen. Vaak doet hij het dan alsnog wel.

Hoe gaat het verder met dane??

Liefs marielle

Hoi Stefanie,

Ja klopt ik kom ook wel eens indd op het voorjaar08 forum. Yordi is van januari. Ik lees daar vaak mee, maar reageer daar niet zo heel erg vaak.

Ohhhh dus Nynke zit ook in die geweldig leuke fase??
Indd gek wordt je ervan!!! Om alles jammeren en piepen en alles is nee. En als hij moe wordt/is dan is het helemaal erg, want dan komen die heerlijke driftbuitjes er ook nog eens bij.
Het vreet indd wel energie van je en ik ga dan ook vaak optijd naar bed, want tja, Quinn komt 's nachts ook nog voor een voeding.

Ik hoop ook dat deze fase niet al te lang gaat duren. Heb jij nog iets anders gedaan, behalve het gedrag te proberen te negeren?? Ik probeer er niet te moeilijk over te doen. Ik laat hem kiezen wat hij wil en anders kies ik voor hem en ik zeg tegen hem dat als hij op alles nee zegt en niks wil, dat hij het dan maar niet moet doen. Vaak doet hij het dan alsnog wel.

Hoe gaat het verder met dane??

Liefs marielle

Hey,

Ja Nynke zat ook in die fase ongeveer 2 weken nu is het gelukkig over...
ik probeerde het ook zoveel mogelijk te negeren maar het was wel moeilijk...
Ik hoop dat het bij Yordi ook snel over is die fase.

Met Dane gaat het goed hij groeit goed, drinkt alleen slecht...
Hij is wel vaak onrustig hij kan ook niet echt rustig bij je op schoot zitten dat is wel jammer.
Maar verder doet ie het heel goed.

Hoe is het verders met Quinn??

Groetjes!!

Hey,

Hij is wel vaak onrustig hij kan ook niet echt rustig bij je op schoot zitten dat is wel jammer.

Groetjes!!

Hey,

Groetjes!!

Dat waren dan zeker een lange 2 weken bij Nynke.
Nou ik mag hopen dat het bij Yordi ook maar 2 weken gaat duren, want wordt nu soms al knetter ervan hahahah.
Wat vervelend dat Dane zo slecht drinkt. Maar het belangrijkste is wel dat hij goed groeit en dat doet hij dan wel gelukkig.
Quinn is ook vaak erg onrustig. Vooral 's avonds is het dikke prut met hem en wil hij alleen maar slapen als hij bij mij of me man op de buik ligt. Ook spuugt Quinn behoorlijk veel en kan hij heel slecht boeren. Ook wat last van darmkrampjes. We zijn nu sinds 2 dagen begonnen met infacol en dat begint een beetje te werken. Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige van het cb langs. Voor een intakegesprek en ook geeft ze dan informatie over inbakeren. Maar ik heb wel gezegd dat ik het inbakeren als laatste redmiddel wil gebruiken. Dus ik ben benieuwd.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan