@wildcat

Wat lief van je dat je er naar vraagt.
Yordi is afgelopen week niet heen geweest, want die was flink ziek. Koorts en ontstoken oortjes en keel.
Heb toen 2 weken terug tijdens de wen week tegen de leidsters gezegd dat Quinn voorlopig niet meer kwam, omdat hij toen helemaal overstuur thuis was en thuis ontzettend veel heeft geslapen, omdat hij daar dus amper had geslapen. Ze gaan nu kijken naar een oplossing voor Quinn en het slapen daar. Dat zou ik eigenlijk deze week te horen krijgen, maar ja omdat yordi ziek was en dus niet is geweest, heb ik nog niks gehoord. Op 18 juni hebben wij een rondleiding gesprek bij een ander kdv staan. Die laten we ook eerst gewoon staan. Ik vind het fijn dat ze mee dneken aan een oplossing, want de leidsters zelf vinden het ook heel vervelend. Ik snap het kdv ook wel wat betreft het buikslapen, maar jah als ouder is het erg frusterend. Quinn wil nu eenmaal echt niet op de rug slapen. Ook weten ze op het kdv dat als er geen oplossing komt voor Quinn dat we dan overstappen naar een ander kdv. Hoe fijn yordi het misschien daar ook naar z'n zin heeft en hoe lekker dichtbij huis het kdv ook is, ik moet dan toch ook echt naar Quinn kijken.
Dinsdag gaat yordi weer naar het kdv toe, dus hopelijk komen ze dan ook met een oplossing voor Quinn. In de tussentijd past me moeder zolang even op Quinn, maar jah dat is ook alleen voor nood.

Liefs marielle

Wel fijn dat ze mee willen denken, hopelijk komen ze dinsdag met een oplossing! Is wel fijner als het kdv dichtbij je huis is.

x Martha

Terug
Bovenaan