Wilde even laten weten hoe het gaat

Voor diegene die mijn topic gelezen hadden over het feit dat ik zo ongelukkig was, nu een kleine update.

Het gaat hier langzaamaan de goede kant op. Heb zo veel gehad aan jullie reacties en het viel me op dat ik gewoon absoluut niet de enige was die zich weleens zo voelde.

Daardoor was de stap minder groot om het ook eens in mn omgeving te bespreken. Heb een goed gesprek gehad met mn vriend en mn moeder en durf nu ook toe te geven dat ik gewoon tijd nodig heb gehad om aan Diede en het hernieuwde moederschap te wennen. Ik durfde van t weekend ook voor het eerst toe te geven dat ik me nu pas moeder voel van Diede en ze ook echt mijn meisje is!! Wellicht hebben die mooie foto's daar ook aan bijgedragen.

Verder ben ik vorige week naar het cb geweest en daarna overgestapt op andere voeding voor Diede. Dit scheelt een hoop in haar onrust en nu begint ze echt een slaapritme te ontwikkelen, wat ook weer goed is voor mijn slaapritme en gemoedsrust.

Verder ben ik afgelopen vrijdag op nacontrole geweest bij de gyn en die heeft me onderzocht en laat toch even mn urine op kweek zetten omdat ik me nog steeds niet helemaal lekker voel.

Al met al allemaal kleine stapjes de goede kant op.
Oh, en woensdag ga ik lekker in mn uppie shoppen!!! Heerlijk!!! Even de ME tijd, zoals Debbie het al beschreef!!

Bedankt voor jullie reacties, ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes, liefs,

Martine

Hoi Martine,

Ik ben blij dat het weer een beetje beter met je gaat. Gun jezelf vooral de tijd om te wennen aan het nieuwe gezinsleven!
Na de geboorte van onze eerste dochter voelde ik me ook niet meteen helemaal fit en moeder. Waarschijnlijk door de zware bevalling. Een site waar ik best veel aan heb gehad is www.geenrozewolk.com. Misschien heb jij er ook wat aan? Het wil niet zeggen dat jij een depressie heb, ik had dat ook niet. Maar ik vond het wel fijn om te lezen dat andere moeders ook moesten wennen enzo.

Groetjes Babybelle

Hee wijffie!!

Goed van je hoor!!! Welke voeding krijgt Diede nu? Jens knapte enorm op van Pepti.

Ga maar lekker shoppen! Dat heb je dubbel en dwars verdiend!

x ing

Hoi Martine,

Fijn te horen dat het wat beter met je gaat. Ik vond het ook beide keren heftig hoor toen mijn jongens waren geboren. Bij Sven was het helemaal zwaar omdat hij na de derde dag weer naar het ziekenhuis moest en daar 10 dagen heeft gelegen. Daardoor was het moeilijk om me te hechten aan hem, mede omdat we zo gefocussed waren op het drinken, dat hij maar wat binnenhield dat ik helemaal geen tijd had om lekker te knuffelen en dat soort dingen. Wat een openbaring was dat toen dat bij Tim wel kon.
Ondanks dat je je kindjes 9 maanden bij je hebt gedragen, moet je ze toch leren kennen als ze er eenmaal zijn. Dat kost tijd en daar is niets mis mee. En ook niet onbelangrijk, iedereen moet zijn/haar plekje weer vinden in het gezin. Ik heb ook pas sinds een week of 2 het gevoel dat we allemaal weer zijn 'geland' en dat we nu echt aan ons gezinsleven kunnen beginnen.
Ik hoop dat je lekker kunt gaan shoppen en iets leuks kunt kopen voor jezelf. Zet 'm op !

Groetjes,
Maike

Ik ben zo blij dat je je weer een beetje beter gaat voelen!!! Ik heb jou trouwens ook niet op mijn hyves. Ik ben wel benieuwd naar die mooie foto's.

Lekker shoppen!!! Koop maar mooie dingen voor jezelf.

Terug
Bovenaan