WILDKATJE marielle

Hallo Marielle

Hoe gaat het nou met je ? Heb je ondertussen al professionele hulp gekregen?
Ik hoop dat je er wat aan heb mijn ervaringen zijn helaas slecht. Ik kon het nog zelf beter relativeren dan hun ik zat er echt mijn tijd te verdoen.

groetjes lisette

Hoi,

Wat lief van je dat je er aan dacht.
Met mij gaat het momenteel wel redelijk goed.
Ik ben op aanraden van me vriendin( die had hetzelfde als ik) vitamine b complex gaan slikken en ik moet zeggen dat dat heel goed helpt.
Ook heb ik 18 mei een afspraak staan met een orthopedagoog.( kan helpen met de opvoeding)
Ben zeer benieuwd wat die verder voor me kan doen.
Mometeel gaat het dus wel al wat beter. Ook met Yordi, want jah, die voelde gewoon feilloos aan dat het met mij niet echt lekker ging. En als hij dan wat deed, dan reageerde ik er heftiger op dan anders, waardoor hij ook weer heftig ging reageren enz.
Maar dat is nu gelukkig al een stuk beter geworden.
Dus we zitten al weer in de goede richting. Met nog een klein beetje hulp komen we er wel weer.
Dank je wel dat je er even aan dacht.

Liefs marielle

Hallo Marielle

Wat fijn dat het al beter gaat. Kinderen voelen dat ook wel aan hoor . Ik zie het bij milton en shanice ook zodra ik niet lekker in mijn vel zit willen ze kroelen en zodra er iets gebeurt dat ik ontplof dan zit iedereen te huilen incl ikzelf . Ik vind het soms ook wel pittig met twee soms vraag ik me eigen af hoe doen de moeders het met nog meer kinderen.
Dan kan je toch met je vriendin praten die begrijp je dan toch wel dat is fijn.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan