Willen jullie dit lezen?

A

Anoniem

Guest
Lieve mama's,

ik heb een geweldige zus en zwager. Twee mensen met een een wens........

Je snapt hem wel denk ik...

Ik heb vertelt over dit forum, hoe waardevol ik dit vind, een aanvulling op en een uitlaatklep. De warmte die vaak bij je binnenkomt en altijd zo oprecht. Nu weet ik dat dit uniek is maar zij is toch gaan schrijven op het forum 'Verlies en verdriet'.

Ik kan dit niet schrijven maar had al vaker dit wel met jullei willen delen want dit speelt een  rol in ook mijn, ons, leven.

Het  is een aangrijpend verhaal, dus dan weet je dat nu. Het is van mamaruth en dat is mijn geweldige zus en dus ook een supermama.....

Heel erg bedankt
Liefs Renske

Hoi Renske,

Heb net het verhaal van je zus gelezen, wat een dappere vrouw is ze. Ik heb een berichtje achter gelaten op het topic en zal de komende maanden aan jullie denken. Hou je ons op de hoogte?

Geef haar een dikke knuffel als je haar ziet, en jij bent een super zus dat je haar zo probeert te helpen, ook voor jou moet het zwaar en moeilijk geweest zijn en misschien nog wel steeds zijn.

Heel veel liefs Nanda

Lieve Renske,

Ook ik heb het verhaal gelezen. Pff wat hebben ze veel meegemaakt zeg. Ik vind het echt zo erg voor ze. Maar wat een geluk dat ze weer zwanger is nu. Steun haar de laatste maanden maar goed want het zal wel zwaar voor haar zijn. En ook van mij mag je haar een knuffel geven!

Maar ik wil ook tegen jou zeggen dat wanneer jij je verhaal hierover kwijt wil, je dit ook mag doen. Ik snap dat het voor jou ook verschrikkelijk is. Ook kan ik begrijpen dat je misschien in de familie niet wil zeggen hoe erg je het vind of als je ergens mee zit. Maar hier kan dat wel hoor.

Want Anna is jouw nichtje en ze leeft ook in jouw hart.

Je hebt het de laatste tijd al iets minder doordat Meike niet zo heel vlug vooruit gaat. En daar zul je je ook druk om maken. En dan dit.

Je hoeft niet altijd sterk te zijn, Je mag hier om hulp vragen of gewoon van je afschrijven. Wij leven allemaal met je mee.

Als je wil mag je me ook mailen.. net wat je fijn vind.

Liefs Kirsten mv Tyche

tychepeeters@hotmail.com

Lieve Kirtsen en Nanda,

wat ontzettend attent dat jullie zijn gaan lezen. Ik vraag dit niet alleen voor mijzelf maar ook voor Ruth want zij wordt vaak direct geconfronteerd met de reactie van de mensen. Nu, via het forum, kan zij ook reageren zoals zij het opvat. Ik bedoel, vaak is zij de sterke, troostende woorden voor de ander maar nu kan ze zich laten gaan (in de ruime zin van het woord). Dus als ze moet huilen door jullie lieve, warme meelevende woorden kan ze het gewoon laten komen.....
Ik weet niet of het duidelijk is maar doordat je niet faco-to-face zit ben je vrijer in het uiten van emoties.

Maar jullie reacties naar haar!!!! Zo ontzettend lief, ik viel stil van binnen..... wat zij tot nu toe hebben meegemaakt is zo veel zo groot. Dan nu deze zwangerschap die meer dan gewenst is maar daarnaast ook heel spannend (en eigenlijk is dit niet het goede woord).

Ik hou jullie op de hoogte want ja, dit is mijn leven.....

Maarre Meike die is, wel als een houten klaas maar dat ter zijde, aan het KRUIPEN!!!!

Jippiejee, groei van trots en geluk maar dat deel ik wel met iedereen ff...

Dikke kus
Renske

Kirtsen, je woorden hebben mij diep geraakt, dank je

Anna is mijn nichtje en ze heeft mijn hart.  

Beter kun je het niet zeggen.....

Jeetje Renske, wat een verdrietig verhaal... pfffff. Ik hoop voor je zus dat haar zwangerschap voorspoedig verloopt en ze binnenkort een mooi mensje vast kan houden. Je gunt het iedereen, maar voor sommige mensen is het wel een hele lange weg voordat ze er zijn! Wens haar veel geluk en vertrouwen toe! En jij ook sterkte, het is toch je zus die hier allemaal doorheen moet!!

En toen ik daar toch was, las ik  in een van die topics jouw reactie. Meid, wat een heftig verhaal ook......... Wilde je toch even laten weten dat ik dat ook gelezen heb. Verder lees ik niet op dat forum eigenlijk, voel me al snel voyeuristisch bij zoveel onterecht en rauw verdriet.

Heel veel liefs
Susan

jeetje wat een heftig verhaal zeg, maar wel fijn dat je zus nu haar verhaal kwijt kan.
Net wat je zegt het opschrijven (en dan vooral anoniem) is vaak makkelijker.

Ik hoop dat ze een voorspoedige zwangerschap heeft en dat er een wolk van een baby geboren gaat worden, ze hebben het verdient.
Hou je ons op de hoogte?

Liefs sandra

Heej Renske,
Wat een verhaal zeg! Ik ben erg onder de indruk en zit te snotteren achter mijn bureau (zal me leren even bij het forum te spieken als ik op mijn werk zit). Wat hebben jullie een moeilijke tijd achter de rug. Erg  goed dat je zus haar verhaal zo heeft gedaan. Hopelijk blijft het nu goed gaan, het is je zus (en heel jullie familie natuurlijk) erg gegungd!
En wat knap van Meike, lekker aan het kruipen geslagen!!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan