Hoi meiden,
Ik zou graag willen weten wat jullie kindjes eten komt dit overeen wat ik haar hier geef?
7:00 1 sneetje brood. me drinken thee of roosvicee
10:00 fruit en afwisselend doosje rozijntjes.
12:00 warm eten
daarna gaat ze naar bed slaapt ze anderhalf uur tot 2 uurtjes.
15:00 drinken en stuk fruit.
17:00 max 2 sneetjes boord.en drinken
18:30 150cc brinta (geen Fles)
naar bed.
Het ligt eraan wat voor diesnt mijn man heeft als hij vroege dienst heeft eten wij s`avonds warm heeft hij middag dienst eten we smiddags warm.
En nu nog een klein vraagje erbij Aniek is nu bijna 17 maand.
Als ik voor haar ga staan en ik zeg kom maar loopt ze los naar mmij toe en ik zet dan zelf stappen achter uit ze blijft los lopen totdag ik merk nu moet ik stoppen en dan pak ik haar op en dan knuffel ik haar.
Maar verder gebeurd er niks dan loopt ze alleen maar langs een tefel of langs een muur en loopt ze niet los terwijl ze het wel kan dus.
Is dit normaal, ze doet dit sinds een week of heeft ze het vertrouwen gewoon nog niet.Wie kan mij helpen.
Groetjes Willy en Aniek
Ik zou graag willen weten wat jullie kindjes eten komt dit overeen wat ik haar hier geef?
7:00 1 sneetje brood. me drinken thee of roosvicee
10:00 fruit en afwisselend doosje rozijntjes.
12:00 warm eten
daarna gaat ze naar bed slaapt ze anderhalf uur tot 2 uurtjes.
15:00 drinken en stuk fruit.
17:00 max 2 sneetjes boord.en drinken
18:30 150cc brinta (geen Fles)
naar bed.
Het ligt eraan wat voor diesnt mijn man heeft als hij vroege dienst heeft eten wij s`avonds warm heeft hij middag dienst eten we smiddags warm.
En nu nog een klein vraagje erbij Aniek is nu bijna 17 maand.
Als ik voor haar ga staan en ik zeg kom maar loopt ze los naar mmij toe en ik zet dan zelf stappen achter uit ze blijft los lopen totdag ik merk nu moet ik stoppen en dan pak ik haar op en dan knuffel ik haar.
Maar verder gebeurd er niks dan loopt ze alleen maar langs een tefel of langs een muur en loopt ze niet los terwijl ze het wel kan dus.
Is dit normaal, ze doet dit sinds een week of heeft ze het vertrouwen gewoon nog niet.Wie kan mij helpen.
Groetjes Willy en Aniek