Willen jullie het geslacht weten?

Misschien nog een beetje vroeg om over te hebben,maar misschien hebben jullie er al over nagedacht,wie van jullie wil graag weten wat het wordt??
wij willen het ook deze keer weer graag weten of we een jongen of meisje krijgen,ten 1ste vind ik het makkelijk voor de kleertjes.en ten 2de ben gewoon te nieuwschierig om zo lang te wachten.
we hebben nu een jongen en een meisje,dus heb nu niet echt een voorkeur voor wat het word,wel zal ik het leuk vinden voor mn dochter dat ze een zusje krijgt,(dit wou ze vorige keer al zo graag)maar ze is ook dol op haar broertje hoor!een jongen is gewoon makkelijk omdat ik alle kleertjes nog heb van onze zoon(is nu nog maar 11 mnd)
hebben zelf het gevoel dat het een meisje word.daar hebben we ook al een naam voor,we vernoemen haar dan naar mn moeder en overleden oma.aan ene kant zal ik wel heel mooi vinden dat ik dat kan doen,een jongens naam moeten we nog even verzinnen.
hebben jullie ook een gevoel of je een jongen/meisje krijgt??of helemaal niet?

liefs jootje

Het is de eerste en mij maakt het niet uit, mijn man wil echter wel graag weten wat het wordt, dus we zullen het tzt wel te horen krijgen :)
Zelf voelt het alsof het een meid wordt, maar waarom kan ik dan weer niet uitleggen. Misschien komt het ook doordat ik graag een meid zou willen. Een jongen is natuurlijk niet minder welkom!

het lijkt mij ook wel leuk om het te weten van te voren !! mijn man weet het nog niet :)
maar het lijkt me gewoon ook erg handig met namen verzinnen en je kan je er gewoon al een beetje op instellen ! kan je er meer naar toe leven.
dus ik ben benieuwd wat wij gaan doen ;)
eerst morgen maar de 12 weken echo afwachten of alles goed is :)

Wij willen het absoluut niet weten :) Vinden het veel te leuk als het straks een verassing is. Wij krijgen van een kennis allemaal kleertjes voor zowel jongen als meisje dus daar maak ik me niet druk om.
Wij hebben ook voor beide al een naam, daar waren we vrij vlot uit. Ik had al heel lang een meisjes naam in mijn hoofd en op vakantie hebben we de perfecte jongensnaam gevonden.
Wij denken al vanaf het begin dat het een jongetje is.

Het maakt me niet uit hoor wat t wordt en ik wil het dan ook niet weten. Vind de verrassing erg leuk en dan erbij, als ik t weet dan weet iedereen in mijn omgeving het ook omdat ik mijn mond niet kan houden hahaha. Ik heb de kleertjes van mijn zoontje nog en ik krijg nu ook uit alle hoeken jongens en meiden kleren hahha dus heb zometeen zat.
Hier wordt wel aan alle kanten geroepen dat t een meisje wordt maar we zullen het wel zien.

xx

eigenlijk is het heel leuk als je bevalt en zoiets heb van wat is het? hetis dan zoooon verrassing!
de derde bij mij kwam aan het licht tijdens een groeiecho van 34 weken en denk dat khet nu ttoch ook wel ga vragen. heb zelf sterk het gevoel dat het een meisje is.

oh niet weten, dat kan ik echt niet!
mijn man al helemaal niet, iedereen zal het ook direct te horen krijgen
lekker sjoppen of mara's kleertjes van zolder halen
alleen de namen houden wij voor ons, maar de rest kunnen we echt niet voor ons houden, mijn man is een nog ergere flapuit dan ik ben.

ik vermoed dat het een meisje wordt maar we zien wel, nog 7 weekjes! dan weten wij het

oh wat duurt dat toch lang bah

de 1e namen hebben we al voor zowel meisje als jongen, bij mijn vorige zwangerschap hebben we lopen vechten om de jongensnaam tot het eind, toen wisten we het nog niet. was gleukkig een meisje hahaha. nu moeten we nog de 2e naam voor een meisje en jongen zoeken die bij de 1e namen past

Terug
Bovenaan