Willen jullie het ook zo graag dat je er moe van wordt?

A

Anoniem

Guest
waarom zie ik overal zwangere vrouwen of moeders met babytjes? Ik heb dit al zo lang! ik wil zeg maar al een kindje sinds ik 13 was. en nu (24jaar oud) we er eindelijk voor gaan. is mijn geduld op. klinkt dat stom? ik wil echt morgen zwanger zijn. ook omdat mijn vriend misschien over een paar maanden uitgezonden wordt (hij is militair) dat wordt dan weer minimaal 4 maanden niet seksen. Ik  wil dus graag zwanger zijn voordat hij gaat (dan gaat voor mij de tijd ook sneller) maar hij wil juist erbij zijn als ik zwanger ben. (volgens mij wil hij dus nu ff liever stoppen, denk ik) maar ik  dus niet en .....
ik wil het gewoon zo graag... maar ja dat heeft iedereen hier op deze  site denk ik zo.
en dan heb ik ook nog een lange cyclus  gehad (45 dagen) en wie weet hoe lang het deze keer duurt. Misschien klink ik te verwend.  

maar ik kan er ook moeilijk met iemand over praten. Ik  krijg steeds van die irritante reacties. Je bent nog zo jong, je moet eerst nog leven, je idealiseeert het kinderen zijn  niet alleen maar leuk enzv.
 nou ik ken genoeg mensen met kinderen en ik weet dat het soms ook moeilijk is (slapeloze nachten driftbuien enz.)  , maar volgens mij weegt het leuke tegen het minder leuke op.
nou het is een heel verhaal geworden, ik ben ook zo emotioneel (lees:jankerig) geworden sinds ik met de pil gestopt ben!!
sorry heb ff een dip (nu al ronde 1,5)
groetjes Ella

Van mijn eerste werd ik er ook helemaal gek van
Je bent jong etc toen was ik 21

februari heb ik me spiraaltje er uit gehaald
ik werd helemaal gek
ik was alleen nog maar met zwanger worden bezig
idd zag ik overal zwangere
en bijna al me vrienden werden ongeveer gelijk zwanger
mij lukte het niet het enigste wat ik hoorde was
je doet het zelf want je bent er te veel mee bezig
waarop ik ook zei van hoe hou ik me zelf tegen om er
niet aan te denken dan!!!
Elke maand om de dag en helaas steeds niet zwanger
IK werd echt super shagarijnig

(((Nu ben ik als het goed is hopelijk nog zwanger want ik heb gister bloed verloren)))
 aan de ene kant is het spannend om zwanger te worden
maar je kan er ook echt depri van worden

Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn

gr natasja

ja dank je! dat hoop ik ook! ik weet wel dat je er niet mee bezig moet zijn, maar ik ben nu eindelijk bezig en voor mijn gevoel zo dichtbij!!
maar ik moet gewoon nog ff geduld hebben. ik begin net!!
bedankt voor je lieve woorden en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
groetjes Ella

hoi,
is niks geks aan hoor, dat je zo ongeduldig bent! Zo ongeveer iedereen heeft dat, en dat is helemaal niet erg.
Maar waarvoor ik eigenlijk reageer, is omdat je schrijft dat je cyclus 45 dagen is, en volgens mij heb ik gelezen dat dat te lang is, en je naar de huisarts zou moeten gaan.
Misschien heb je dat allang gedaan hoor, dan heb ik niks gezegd.

Veel sterkte en geduld gewenst... flippie

Hey meis,

Al een tijdje hoor ik niet meer thuis op dit forum maar omdat ik je  verhaal zo goed  begrijp wilde ik toch even reageren. Ik herken je verhaal zo goed. Ook ik kon er moeilijk met andere over praten want ik was toen 20 dus ja.... nog alle tijd toch niet zeuren werd er gezegd! Ja dus na 6 maanden werd ik het toch echt wel zat. Iedereen leek zwanger te zijn en toen mn schoonzus vertelde dat ze zwanger was draaide ik bijna door. In ronde 1 al, waarom wij niet...? Ik had ook een wat langere en onregelmatige cycles dus daar was ook geen touw aan vast te knopen.

Op de een op andere dag besloot ik op om er maar wat meer afstand van te doen, en niet meer ( of nauwelijks) nog op dit forum te komen. Ik kocht ovulatietesten zodat ik zeker wist wanneer mn ei was en probeerde alles zo veel mogelijk van me af  te zetten. En ja hoor je raad het nooit maar ik raakte gelijk die maand zwanger! Zonder dat ik het zelf door had! Ondertussen ben ik alweer bijna 29 wkn zwanger van een heel klein mannetje!

Ik hoop dat je iets aan mn verhaal hebt, wat je ermee doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten! Ik wens je alle sterkte van de wereld en hoop dat je snel zwanger raakt!
Heel veel liefs xxx isa.

Hoi Ella,

Ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis maar herken je verhaal en wilde je even mijn kant vertellen.

Ik was 5 jaar en toen riep ik altijd dat ik 15 kinderen wilde hebben!! Mijn zusje is 11 maanden na mij geboren en ik was dus met nog geen 1 jaar al aan het "moederen".
Of het daardoor komt weet ik niet maar ik ben altijd bezig geweest met het hebben en krijgen van kinderen. De angst geen kinderen te kunnen krijgen is altijd in mijn achterhoofd aanwezig geweest en toen mijn man en ik 3 jaar geleden stopten met de pil en ik de eerste keer ongesteld was ik ook best teleurgesteld. Gelukkig hebben mijn man en ik daarna besloten dat we (hoe moeilijk ook) de natuur zijn gang te laten gaan en vanaf het moment dat ik er niet zoveel meer mee bezig was(je raad het al) was het bingo.. Inmiddels loopt mijn dochter hier alweer bijna 2,5 jaar rond en ben ik zwanger van de tweede. Ik zie in mijn omgeving(mijn zusje) hoe het is als mensen na jaren dokteren zwanger raken of helemaal geen kindjes kunnen krijgen en ik prijs me dan ook  heeeeel gelukkig.

Ik weet niet of het jullie ook helpt maar wie weet als je iets afstand kan nemen van de wil om zwanger te raken, het misschien bij jullie ook wel werkt.

Ik zal jullie allemaal op dit forum wat zwangerschapspoeder toe sturen,  dat kan vast  geen kwaad!!

Veel succes!!

Odette

Hoi Ella,

Ik hoor eigenlijk niet op dit forum thuis maar herken je verhaal en wilde je even mijn kant vertellen.

Ik was 5 jaar en toen riep ik altijd dat ik 15 kinderen wilde hebben!! Mijn zusje is 11 maanden na mij geboren en ik was dus met nog geen 1 jaar al aan het "moederen".
Of het daardoor komt weet ik niet maar ik ben altijd bezig geweest met het hebben en krijgen van kinderen. De angst geen kinderen te kunnen krijgen is altijd in mijn achterhoofd aanwezig geweest en toen mijn man en ik 3 jaar geleden stopten met de pil en ik de eerste keer ongesteld was ik ook best teleurgesteld. Gelukkig hebben mijn man en ik daarna besloten dat we (hoe moeilijk ook) de natuur zijn gang te laten gaan en vanaf het moment dat ik er niet zoveel meer mee bezig was(je raad het al) was het bingo.. Inmiddels loopt mijn dochter hier alweer bijna 2,5 jaar rond en ben ik zwanger van de tweede. Ik zie in mijn omgeving(mijn zusje) hoe het is als mensen na jaren dokteren zwanger raken of helemaal geen kindjes kunnen krijgen en ik prijs me dan ook  heeeeel gelukkig.

Ik weet niet of het jullie ook helpt maar wie weet als je iets afstand kan nemen van de wil om zwanger te raken, het misschien bij jullie ook wel werkt.

Ik zal jullie allemaal op dit forum wat zwangerschapspoeder toe sturen,  dat kan vast  geen kwaad!!

Veel succes!!

Odette

Terug
Bovenaan