A
Anoniem
Guest
waarom zie ik overal zwangere vrouwen of moeders met babytjes? Ik heb dit al zo lang! ik wil zeg maar al een kindje sinds ik 13 was. en nu (24jaar oud) we er eindelijk voor gaan. is mijn geduld op. klinkt dat stom? ik wil echt morgen zwanger zijn. ook omdat mijn vriend misschien over een paar maanden uitgezonden wordt (hij is militair) dat wordt dan weer minimaal 4 maanden niet seksen. Ik wil dus graag zwanger zijn voordat hij gaat (dan gaat voor mij de tijd ook sneller) maar hij wil juist erbij zijn als ik zwanger ben. (volgens mij wil hij dus nu ff liever stoppen, denk ik) maar ik dus niet en .....
ik wil het gewoon zo graag... maar ja dat heeft iedereen hier op deze site denk ik zo.
en dan heb ik ook nog een lange cyclus gehad (45 dagen) en wie weet hoe lang het deze keer duurt. Misschien klink ik te verwend.
maar ik kan er ook moeilijk met iemand over praten. Ik krijg steeds van die irritante reacties. Je bent nog zo jong, je moet eerst nog leven, je idealiseeert het kinderen zijn niet alleen maar leuk enzv.
nou ik ken genoeg mensen met kinderen en ik weet dat het soms ook moeilijk is (slapeloze nachten driftbuien enz.) , maar volgens mij weegt het leuke tegen het minder leuke op.
nou het is een heel verhaal geworden, ik ben ook zo emotioneel (lees:jankerig) geworden sinds ik met de pil gestopt ben!!
sorry heb ff een dip (nu al ronde 1,5)
groetjes Ella
ik wil het gewoon zo graag... maar ja dat heeft iedereen hier op deze site denk ik zo.
en dan heb ik ook nog een lange cyclus gehad (45 dagen) en wie weet hoe lang het deze keer duurt. Misschien klink ik te verwend.
maar ik kan er ook moeilijk met iemand over praten. Ik krijg steeds van die irritante reacties. Je bent nog zo jong, je moet eerst nog leven, je idealiseeert het kinderen zijn niet alleen maar leuk enzv.
nou ik ken genoeg mensen met kinderen en ik weet dat het soms ook moeilijk is (slapeloze nachten driftbuien enz.) , maar volgens mij weegt het leuke tegen het minder leuke op.
nou het is een heel verhaal geworden, ik ben ook zo emotioneel (lees:jankerig) geworden sinds ik met de pil gestopt ben!!
sorry heb ff een dip (nu al ronde 1,5)
groetjes Ella