willen jullie het weten ?

Weten jullie al of je het geslacht van de baby wilt weten ?
Bij onze eerste wilden we het allebei niet weten en vond ik het een prachtig moment toen hij geboren was en mijn man vol trots uitriep dat het een jongetje was.
Maar ik ben wel 9 maanden stik nieuwsgierig geweest en heb bij de 20-weken echo echt wel op het punt gestaan om het te vragen.

Maar bij deze zwangerschap wil ik het eigenlijk wel weten maar mijn man niet.. dus we hebben nog een aantal weken om het uit te vechten.

groetjes Jenny mv Lucas en 6 wk 6 dgn

Hoi Jenny,

Ik ben zwanger van de eerste en ik ben altijd heel erg ongeduldig en nieuwsgierig! Mijn vriend wil graag weten wat het wordt omdat ie dat handig vindt.
Dus gelukkig zitten we op een lijn en vind ik het op het moment vooral vervelend dat het nog 10 weken duurt voordat we het weten...

Groetjes Sonja

Hoi hoi, wij wilden het bij de vorige 2 zwangerschappen weten en nu weer. Naast onze nieuwsgierigheid vonden we het ook praktisch ivm de kamer en de kleertjes. De verrassing bij de 20 weken echo was heel erg groot en bij de bevalling vond ik de geboorte een groots moment dus eigenlijk 2 maal een verrassing. groetjes Meike

Ik zou het graag willen weten tijdens de zwangerschap, kan je je daar een beetje op richtten, met de babykamer enzo, kleertjes.

Bij mijn eerste wist ik het ook tijdens de zwangerschap, ik zou het ook niet vol kunnen houden om het niet te weten, te nieuwgierig.

groetjes daisy 30
mama van marly 7
zwanger 10 w + 4 d

Ik hoef het niet te weten hoor, al denk ik wel dat ik enorm nieuwsgierig ga worden! Maar ik hou het graag als een verrassing, en wij hoeven het voor de praktische kant ook niet te weten. Je kunt zoveel leuke dingen maken en kopen dat voor beide leuk is! Het scheelt misschien wel dat het onze eerste is, dus we moeten zowiezo alles aanschaffen..
Ik vind het juist bijzonder dat we het niet weten.. volgens mij ben ik tot nu toe de eerste.. haha
liefs Mij

Wij willen het ook nog niet weten. Mijn vriend en ik hebben vanaf begin af aan (moment van stoppen met de pil) gezegd dat we het niet willen weten. Nu ben ik zwanger en denken we er nogsteeds zo over. Voor ons is het ook de eerste, dus wij moeten ook nog alles kopen.
Ben nu 5wkn en 3 dgn :)

Wij willen het wel weten. Bij de oudste bestond de 20 weken echo nog niet, dus toen was het een verrassing, maar bij de tweede was die echo er wel, en die mevrouw vroeg of we het wilden weten. JA dus.... En nu willen we het ook weer weten.

Terug
Bovenaan