willen jullie kijken

A

Anoniem

Guest
hey meiden,heb even een vraagje..
in een topic hier hadden we het over geslachtsvoorspelling en nou is een site waarop je kan checken of het uiteindelijk klopte..
sommige onder jullie zullen denken..wat is dit voor onzin,ja ik was er ook te nuchter voor,maar heb toch gekeken en ja t klopte en ook bij 10 andere in mijn fam/vriendenkring

nou is mijn vraag zou je willen kijken en laten weten of het bij jouw ook klopte?

zo vindt je m baystartpagina-linkerkolom zwangerschap-chinese geslachtsvoorspellerj/m.alvast bedankt groetjes jb

hoi hoi

bij mij klopt het niet

volgens de voorspelling had ik een meid gekregen maar het is toch echt een jongen

groetjes moekje

Bij mij klopt het ook niet. Volgens de tabel had het een jongetje moeten zijn maar ik heb toch echt een meisje gekregen. Ik kan heel precies zeggen welke datum de bevruchting is geweest dus klopt echt niet.

Groetjes
Inge

Hoi,
De eerste keer zou een jongen worden, werd een meisje..
De tweede keer zou het een meisje zijn..maar werd een jongen..
En de derde keer werd een meisje voorspeld..en dat werd het ook!!
Dus drie keer scheepsrecht hier!!
Maar ik geloof er niet in..hahaha
Gr Rina

Hoi hoi,

Bij mij klopt het ook niet. Ik zou volgens de voorspelling een meisje moeten hebben gekregen maar het is toch echt een jongen!!

Hoi dames,

ik wil ook graag kijken, maar ik kan de website niet vinden.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen??
Ja ik weet dat Joybink het al weg heeft gezet, maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd.

Alvast bedankt!!

Groetjes Debby.

hoi debby,je gaat eerst naar babystartpagina,dan scrol je na benede en dan heb je aan de l-kant zwangerschap,en daarbij staat chinesegeslachtsvoorspellerj/m.

zo te zien heeft peng het niet zo vaak goed gehad bij de meiden die tot nu toe gekeken hebben...ik zeg niet dat het altyd klopt maar ben benieuwd OF die t vaak goed heeft,doeiiiiiii

Nou, ook bij mij zat peng ernaast, haha!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan