Willen jullie meedenken?

Hallo allemaal,
Wij hebben een zoontje van 5 en willen al een poos een broertje of zusje voor hem.
Twee jaar geleden hebben we twee iui behandelingen gehad omdat mijn cylcus heel onregelmatig was. Ik slikte op dat moment voor iets anders ook veel medicijnen.
Na twee behandelingen hebben we het even naast ons neer gelegd en vorig jaar stopte ik met alle medicijnen. Mijn cylcus werd weer normaal en regelmatig. Tussen de 30 en 35 dagen.
Sinds 2 maanden ben ik weer begonnen met ovulatietesten. Vorige maand had ik een positieve test op dag 18, je zou zegge, dan heb je een cylcus van 32 dagen maar in plaats daarvan werd ik op dag 45 ongesteld. Geen idee of ik misschien toch zwanger ben geweest, dat heb ik nooit getest.
Nu begon ik afgelopen maand ook weer op dag 18 met ovulatietesten maar tot nu toe nog geen positieve test gehad en ik zit inmiddels al op dag 25. Wel bedacht ik me dat ik 2 weken geleden ( op dag 16) heel de dag een drukkend gevoel in mijn onderbuik heb gehad. De dag ervoor heb ik gemeenschap met mijn man gehad...Tja..was is nu wijs...Toch maar nog even doortesten om te kijken of er een positieve uitslag komt of...misschien heb ik wel m'n ei net gemist doordat ik op dag 18 ben gaan testen of.....Wat is jullie idee?

hey meis..
die ovulatie testen zijn echt een ramp vind ik.
ik heb toen op een gegeven moment die hele dure digitale dingen gehaald omdat die wel duidelijk zijn. maar ja wanneer moet je beginnen he.

waarom ga je niet weer naar het ziekenhuis voor de follikel metingen. dan kun je het veel beter in de gaten houden. je hoeft niet aan de medicijnen je mag het ook zonder doen.

of je moet vanaf dag 12 gaan testen maar dan word het een dure bedoeling.

succes meis met wat je gaat doen. en hoop dat het snel raak is voor jullie.

xxx

Terug
Bovenaan