Willen jullie mij helpen?

A

Anoniem

Guest
Hallo mede formgenoten,

Ik heb een babyhomepage gemaakt voor mijn zoontje Jasper. Vind hem zelf erg leuk geworden. Nu kan hij ook meedoen om baby van de maand te worden. Als hij in de top 3 komt kunnen we extra ruimte winnen voor de homepage en dus nog meer leuke dingen er op zetten. Willen jullie Jasper helpen om in de top 3 te komen? Het enige wat jullie hoeven te doen is naar zijn site gaan en op het item stemmen te klikken. Daar kan je dan je stem toevoegen. Slechts een kwestie van een paar seconde en jullie zouden ons daar een groot plezier mee doen.
Dit is het adres van de homepage: http://jasperdehaas.babyhomepage.nl
We hebben nog tot eind van de maand.

Alvast bedankt!

Hoi,
ik heb gestemd hoor, ik zag dat hij op plaats 5 staat dus hij heeft er nog een paar nodig, komop meiden, stemmen!
Haha, succes,
groetjes van Sonja

Ach welja, ik stem ook nog wel hoor haha..
Het is trouwens ook wel een moppie ook hoor!!
Gr. Anne-Marie

Nou meid, mijn stem heb je hoor!
Een plaatje hoor

Succes verder,
Achnita

Bedankt meiden, het gaat de goede kant op, hij staat nu op een gedeelde 4de plaats   Wij vinden het ook een moppie en een plaatje, maar ja, als ouder kan je niets anders zeggen dan dat, hi,hi. Nogmaals bedankt.

Groetjes van een trotse mama

quote: adehaas schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 19:34:20'));

Hallo mede formgenoten,

Ik heb een babyhomepage gemaakt voor mijn zoontje Jasper. Vind hem zelf erg leuk geworden. Nu kan hij ook meedoen om baby van de maand te worden. Als hij in de top 3 komt kunnen we extra ruimte winnen voor de homepage en dus nog meer leuke dingen er op zetten. Willen jullie Jasper helpen om in de top 3 te komen? Het enige wat jullie hoeven te doen is naar zijn site gaan en op het item stemmen te klikken. Daar kan je dan je stem toevoegen. Slechts een kwestie van een paar seconde en jullie zouden ons daar een groot plezier mee doen.
Dit is het adres van de homepage: http://jasperdehaas.babyhomepage.nl
We hebben nog tot eind van de maand.

Alvast bedankt!

Ook ik heb gestemd hoor!!!

X saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi,

Ik heb ook gestemd. Je hebt al wel 50 stemmen.
Als ik eraan denk doe ik het morgen nog een keer als dat lukt

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan