willen jullie ook zo graag???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben zelf van het november forum en nu bijna 37weken zwanger,maar als ik hier zo zie dan de een na de ander bevalt wil ik ook zo graag.
kan me dus voorstellen dat er meiden die verer zijn er helemaal knetter van worden.
zelf ben ik behoorlijk zagy aan het worden omdat ik me gewoonweg ga vervelen.
onvoorstelbaar he met 5kids.
heb alles schoon en klaar dus kan eigenlijk niks meer doen als afwachten.
nu is de jongste geboren met 41,5weken dus ga er wel vanuit dat deze ook zo lang blijft zitten,maar aangezien ik elke keer voorween heb is de hoop dat ik eerder beval er dus wel.
moet er niet aan denken nog 5weken door te lopen om eerlijk te zijn.
en hoe is het met jullie?
liefs sil

Mijn eerste dochter kwam met 39,4 weken en nu zit ik morgen al weer op de 40 weken. Had niet verwacht/gehoopt dat ik zou overlopen maar ik zie het er ook nog niet van komen dat de beeb vandaag of morgen nog komt....
Er zit niks anders op dan af te wachten al ben ik het wachten ook al wel zat. Niet dat ik niks meer kan en doe hoor, ik verveel me nog niet maar het afwachten en het onzekere vind ik zo vervelend... Als de beeb wel 2 weken te laat komt dan zit ik midden in de familie verjaardagen. En daar heb ik ook geen zin in..... Pappa en opa zijn beiden met 2 a 2 1/2 week jarig ..... DUS BABY SCHIET OP!!!

Monique

Hier iemand die heeeeeeeeel graag wil, maar bang is dat de beeb een novemberkindje gaat worden !!! Hij heeft het erg goed naar zijn zin en maakt weinig aanstalte. Het is echt rustig sinds ik week 37 ben gepasseerd. Geen krampje/steekje meer te bekennen sinds die tijd. Hij zit ook nog steeds erg hoog en is niet ingedaald..... (nu zegt dat weinig).
Maar ik word zo moe van het niet slapen...... ik heb deze week twee verjaardagen achter elkaar, maar ik moet nu eerlijk bekennen dat het me helemaal niet meer uitmaakt als hij dan komt!! Ik zal blij zijn als hij er is.!!
Gr Tanja (38 +1)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Ik ben nu 40 + 2 en ben zo ontzettend nieuwsgierig en wil zo graag dat het gaat gebeuren. Maar nee, op veel voorweeen na is er nog niets te bekennen. Maar het kan natuurlijk zomaar omslaan.

Mijn zoontje is met 42 + 2 geboren dus daar ga ik deze keer ook maar vanuit. Niet dat ik het hoop, maar dan kan het alleen maar meevallen.

We wachten ongeduldig af.

Liefs mamabinck.

he sil

ja ik ook ma van 4 kids,
de eerste twee zijn op de uitgerekende datum gekomen, nummer drie met 39,5
en de vierde was het top punt die bleef 42 weken zitten. meerdere keren gestript;
vruchtwater gebroken en meneer kwam nog niet. toen weeen opwekkers via infuus om kwart voor 1 kreeg ik infuus kwart voor twee is die geboren. heel onnatuurlijk vond ik zelf. weeen waren echt heftig. dus ben wel bang dat het deze keer ook weer zo aan toe gaat. ze hebben gezegdt dat ze nu met 40 weken gaan strippen, maar schreef al in mijn topic dat ik nergens op hoop.

liefs moon morgen 38weken

Heeeeeeel heel erg graag...liever nu dan over 10min. zo graag!

Hahahaha!
Ik OOK !!!!!!!!!!!!!
Het liefst NU meteen!

Maar ik ben bang dat hij wacht tot het eind. Hij beweegt nog zo en heeft het volgens mij nog prima naar z'n zin. Zucht, kom er toch uit kindje hier buiten is het nog veel leuker!!!

Mama Natas 38+4

JAAAAAAAAAAAAAA IK WIL OOK!!!!!!!!!!

Ik ben nu 40 + 4 en  we  zijn echt  reuze nieuwsgierig naar dat kleintje in mijn buik.

Maar die kleine van ons is volgens mij niet zo nieuwsgierig naar papa en mama. Die zit nog wel best daar binnen.

Waarom nou, er staat zo'n mooi kamertje klaar voor hem / haar met een lekker warm wiegje, een papa en mama die reuze trots zijn op hem / haar dus WAAROM WIL HET NOU NOG LEKKER WARM IN MIJN BUIK BLIJVEN ZITTEN?
Kom er nu maar eens uit  wordt hoogtijd.

Ach, komt het deze week niet uit zichzelf dan wordt het volgende week wel een handje geholpen hoor. Eruit komen zal het  of het wil of niet.

Maar nu geniet ik nog even verder van mijn zwangere buikje, nu het nog kan.

Kruimel ( 40 + 4 )

Terug
Bovenaan