Willen jullie weten wat het word?

Hoi wij zijn nu iets meer dan 7weken zwanger.
Wij hebben samen besloten nu al dat we niet willen weten wat het word. Ons maakt het niks uit wat het word. Jongen of meisje maakt niet uit als het maar gezond is.
Willen jullie wel weten wat het word of willen jullie je ook laten verrassen??

Groetjess Cindy

Hoihoi!

Ja! Wij willen heel graag weten wat het geslacht is!
We kunnen nu al niet wachten..
We denken namelijk allebei iets anders hihi

Maar idd wat je zegt.. Wij vinden het ook vooral erg!! beangrijk dat ons kindje gezond is!!!

Wij willen wel weten wat het wordt. Heb altijd geroepen dat ik het niet wilde, maar daar denk ik nu anders over. Meeste spullen zijn zo specifiek jongen of meisje dat ik het toch wel leuk vind om gericht dingetjes te kopen.

Vriendlief dacht altijd dat hij alleen maar zoontjes zou krijgen (worden alleen maar jongens geboren in zijn familie), maar is er nu van overtuigd dat hij een dochter gaat krijgen. We zullen zien over een week of 12.

Maak mij ook zeker niet uit wat het wordt, we hebben al een mooie meid en als we er weer zo eentje krijgen zou dat ook fantastisch zijn, maar als het een jongen wordt ook helemaal geweldig, maar wij willen het wel weten, ik krijg namelijk zoveel echo's dan is de verleiding erg groot. Ik vind het ook ontzettend knap van mensen om het niet te weten, en dat je dan bij de geboorte te horen krijgt wat het wordt. Maar ik ben zoooooo nieuwsgierig.................dus ik denk dat we het over een week of 10 wel weten.

wij willen ook graag weten wat het wat
hebben al een practige zoon
t allebelangrijkste is dat t gezond is
maar wij willen wel graag weten wat t is
al zijn er zat mensen die zeggen nee joh moet je doen de verrassing is dan toch veel leuker

Wij willen het niet weten.Als ik het namelijk zou weten dan zou ik het tegen iedereen zeggen en niet mijn mond kunnen houden.
Terwijl ik het juist leuk vind als het een verassing is voor iedereen.Dus ik zeg nu nee,maar mischien veranderd dat nog hoor in de loop van mijn zwangerschap hahaha

Bij de zwangerschap van Storm wilde ik het niet weten en manlief wel. Toen ik eenmaal daar op die tafel lag ging ik na het stellen van de vraag eigenlijk direct overstag. Heb het nooit erg gevonden dat ik wist dat het een jongetje werd. Bij deze zwangerschap willen we ook graag het geslacht weten. Niet zozeer omdat ik een voorkeur heb, maar gewoon pure nieuwsgierigheid denk ik!

Terug
Bovenaan