Willen jullie weten wat het wordt?

Willen jullie al voor de bevalling weten of het een jongen of een meisje wordt? Wij wel. Bij de eerste wisten we bij 20 wk dat we een dochter zouden krijgen en hebben dit ook aan iedereen verteld. Ik was zo nieuwsgierig wat er nou de hele tijd in mijn buik aan het bewegen was. Ik had zelf het idee dat ik er al meer een band mee kreeg toen ik wist wat het was. Daarnaast heb ik een spoedkeizensnede gehad onder algehele verdoving en toen amper wakker was werd mij al verteld dat ik een dochter had gekregen. Dat drong nog niet echt tot mij door en hoorde het ook zonder mijn partner, want die was bij ons kleine meisje.
Dus nog 8 weekjes en dan weten we (waarschijnlijk) wat we krijgen!

hey hoi jane
wij willen het ook zeker van te voren weten wat het wordt.
bij mijn dochter wist ik het niet, maar toen ook niet echt de mogelijk heid er voor gehad. toen deden ze nog geen 20 weken echo.
bij mijn zoontje wisten we het wel van te voren.
erg leuk vonden we dat. wordt het inderdaad echt tikje persoonlijker.
nu gewoon weer haha kan namelijk niet wachten.
groetjes marielle

Hoi hoi,
Ik hoef niet zo nodig te weten wat het wordt, maar mijn man wil het graag weten dus gaan we er wel naar laten kijken. Kan me wel voorstellen dat je al een betere band met het kindje hebt omdat je weet wat het wordt. 28 aug hebben wij de 20weekse echo, dus zolang moet hij igg nog wachten...
Greetz Bregtsje

Wij wisten het de eerste keer niet, maar het gaf echt geen betere band direct na de geboorte dan bij de tweede, waarbij we het wel wisten. Nu willen we het wel weten, omdat we al een jongen en een meisje hebben en we kleertjes willen opruimen om ruimte in de kasten te maken voor deze spruit. En ik vind het een raar idee dat een vreemde echoscopist wel weet wat er in mijn buik zit en ik niet.

Jaaaaaa, wij willen het ook graag weten. Onze redenatie is dat ze bij de 20 w echo zoveel medische zaken kunnen zien (wist je vroeger ook niet) en dat dit er dus ook echt gewoon bij mag. Al zal ik me er nooit 100% op vast pinnen.
Spannend nog 5 weken.

Wij willen het deze keer wel weten denken we (we zijn er nog niet voor 100% uit).
Bij ons eerste kindje wisten we het niet, wat ik ook wel bijzonder vond...
We zullen wel zien over en paar weekjes.

Wij willen het niet weten. Vind het juist leuk dat het een verrassing is wat er na 9 mnd uit komt. Nadeel is wel dat je een jongensnaam én een meisjesnaam moet hebben bedacht, en dat valt niet mee...

Terug
Bovenaan