willen we het geslacht weten ??

hallo meiden, ik kon mezelf niet meer tegen houden en hebben een pretecho gemaakt ,met 17 weken , normaal geeft ze 90 % zekerheid dit was zo zeker dat ze er 99 % van heeft gemaakt we weten nu eindelijk wat het wordt een MEISJE.

willen jullie het juist wel weten of juist niet ?

grtsss mai

Hebben altijd geroepen dat we het niet willen weten. Het is zo wonderlijk en het maakt ons niet uit wat het wordt, als het maar gezond is!
Nu we over 2,5 week de 20 weken echo krijgen, twijfelen we toch. Het zijn er twee, dus we hebben 3 mogelijke opties (maakt ons erg nieuwsgierig) en ook het feit dat bij ons alles een open boek is geweest (IUI, IVF en alle emoties daarom heen) geeft ons het gevoel dat als we het weten. We een geheimpje hebben met z'n 2tjes. Iets echt van ons saampjes.
We hebben nog 2,5 week bedenktijd ;)

Gefeliciteerd met het krijgen van een meisje,trouwens! Superleuk!!!

Liefs Anna

kan het me heel goed voorstellen, vorige week zei ik ook nog dat ik het niet wilde weten , bij ons speelt ook heel erg mee dat de vorige bevalling niet goed verliep , dus daardoor erg veel angsten, een beetje zekerheid konden we dus wel gebruiken .

bij mijn vorige zwangerschap hebben we het wel geheim gehouden wisten alleen mijn ouders en mijn vriend het geslacht weten nog niet wat we deze keer gaan doen .

grtssss

Hallo,

Wij willen het zeker weten, ik ben nog maar 14 weken dus nog wat te vroeg. Ik hoop wel dat we het bij de volgende echo kunnen zien 16/6 weken. Bij mijn vorige zwangerschap wisten wij het ook, toen hebben we het voor onszelf gehouden, maar nu mag de hele wereld het wel weten.

Groetjes kim

Wij hebben besloten om het niet te willen weten. Alhoewel.... ;)
Ik twijfel wel af en toe, maar als we het wel weten dan houden we het wel tussen ons 2en.

Gefeliciteerd!jij kan lekker op je echte roze wolk zitten:D
Wij willen het ook weten, meer omdat ik mij dan kan vorbereiden mocht het weer een jongen zijn.Vind dat toch wel moeilijk, ben bang dat ik dan onbewust toch afstand neem als we hetna de bevalling pas te horen zouden krijgen.
Vorige zwangerschp hebben we er bewust voor gekozen om t niet te weten.

Ik heb inmiddels al best vaak gelezen dat het geslacht toch niet klopte achteraf. En al deden de mensen in deze verhalen daar wel jolig over, maakt het mij een beetje bang. Het lijkt me vreselijk om het hele kamertje roze te hebben gemaakt en dan; Oeps, toch een jongetje! Maarja, misschien komt het niet zo vaak voor...

Terug
Bovenaan