Willen weten wat het wordt en wat zegt je gevoel wat het wordt??

Hoi Hoi,

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik ben 19 weken en 1dag zwanger en op de bekken klachten na, nergens last van!!

Volgende week 20 weken echo en mijn gevoel zegt weer een meisje, mijn andere dochter wordt maandag alweer 3 jaar!!
We zullen zien maar ben benieuwd of mijn gevoel klopt?

Liefs Karin

Hey!!!!

Wat leuk, is echt geweldig die echo!!!

Ik was er ook van overtuigd dat een een meisje zou worden.... NIET DUS!!!!

Het wordt een kereltje.... mijn 20-weken echo heb ik pas 10 mei.... Maar ik kon echt niet wachten tot 21,5 week... Ook die vrouw van de pretecho heeft alle medische dingen nagelopen...

Het fijnste is om te horen dat alles zit waar het hoort te zitten, en alles goed functioneert!!

Alvast veel plezier, en laat wat wetenover je gevoel ;)

Liefs

Hey!!!!

Wat leuk, is echt geweldig die echo!!!

Ik was er ook van overtuigd dat een een meisje zou worden.... NIET DUS!!!!

Het wordt een kereltje.... mijn 20-weken echo heb ik pas 10 mei.... Maar ik kon echt niet wachten tot 21,5 week... Ook die vrouw van de pretecho heeft alle medische dingen nagelopen...

Het fijnste is om te horen dat alles zit waar het hoort te zitten, en alles goed functioneert!!

Alvast veel plezier, en laat wat wetenover je gevoel ;)

Liefs

Hoi Karin,

Je gevoel klopt meestal wel.

Wij hebben deze week de 20 weken gehad, alles was goed. Wij wouden niet weten wat het wordt dus is het nog steeds een verassing. Ik heb wel een gevoel en het zo leuk zijn als mijn gevoel klopt, maar dat weten we pas over 20 weken.

Succes volgende week!!! en de rest van je zwangerschap.
veel liefs
M

Hey,
ben vandaag 19 weken en 2 dagen en heb 10 mei de 20 weken echo ben ook zoooo benieuwd!we hebben nu een dochter die in augustus 3 word en denk nu weer aan een meisje.een jongen zal ook wel erg leuk zijn nu.maar denk toch een meisie weer.maar vind het ook maar weer spannend is toch altijd weer een wonder dat alles goed is.en dat staat gewoon voorop.dus we tellen de dagen af!
liefs jootje

Hey,
ben vandaag 19 weken en 2 dagen en heb 10 mei de 20 weken echo ben ook zoooo benieuwd!we hebben nu een dochter die in augustus 3 word en denk nu weer aan een meisje.een jongen zal ook wel erg leuk zijn nu.maar denk toch een meisie weer.maar vind het ook maar weer spannend is toch altijd weer een wonder dat alles goed is.en dat staat gewoon voorop.dus we tellen de dagen af!
liefs jootje

Terug
Bovenaan