windei?

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

wie heeft er wel eens gehoord van een windei?
Het zou zoiets zijn van dat je dan niet ongi word maar ook niet zwanger bent. Moet je dan gewoon een dubbele cyclus tellen?
hmm dan zou ik vandaag of 21 januari (mijn langste cyclus keer 2) uit moeten gaan.

veel liefs wies

Hallo,

Bij een windei heb je wel een vruchtzak met vruchtwater maar geen embryo. Dan krijg je volgens mij een curretage, dus zo gemakkelijk als twee keer je cyclus tellen is het niet.

Groetjes!

Mijn moeder noemde het een windei als ze wel overtijd was maar toch weer ongesteld werd (vaak wel zwanger). Ze noemde het pas miskraam bij een maand of zes. Was volgens mij voor de betrouwbare testen tijd.

Hai allemaal
bedankt voor jullie reactie. Helaas weet ik nu dan nog steeds niet wat ik heb. Hmmm toch maar afwachten. Ik ben nu wel met de temp.methode begonnen. Kijken of ik daar iets wijzer van word. Zit nu al op een cyclus van 70 tja.....
veel liefs wies

Hoi Wies,
Dat is niet normaal zeg 70 dagen en mag je in april pas naar de huisarts.
Dat zou ik echt niet pikken, dat duurt nog heel lang en je wilt toch weten waarom je cyclus zo lang is lijkt mij.
Succes !
Liefs Rene

he rene

bedankt voor je snelle reactie. Tja maar ja ik ben al geweest en kreeg een inwendig onderzoekje hij zij dat alles er goed uit zag dus....
P.s weet jij wat de chat is bij lieve mama's? Is leuk hoor

liefs wies

Hoi wies,
Ik heb dat chatten weleens geprobeerd, as mama's of zoiets.
Het is me niet gelukt om er te komen, snapte er ook niet veel van moet ik zeggen  ben niet zo'n pc wonder.
Liefs Rene

Hai rene
oke ik snap het, er zitten namelijk wel meerdere vrouwen achter die je ook geregeld op dit forum ziet. Ik had jouw nog niet op de chat gezien vandaar. Ik dacht dat vind je vast ook wel makkelijk, leuk en dat communiceerd wat makkelijker dan dit vandaar.

liefs wies

Terug
Bovenaan