Winderige baby

<p>Onze dochter is 4 weken oud en sinds een aantal dagen flink winderig. Scheten waar je soms U tegen zegt. Ze krijgt volledig borst voeding. Dacht dat het mogelijk kwam door de prei die ikzelf heb gegeten. Maar dat is ook al een dag of 4 terug. Ze lijkt er niet heel veel last van te hebben. Al meld ze zich laatste dagen wel weer eerder voor de voeding, maar is verder tevreden. Mensen die dit herkennen?</p>

Ik heb hier thuis ook een pruttelkontje. Morgen is ze 6 weken. Ongelofelijk wat voor een geluiden uit zo’n mensje kunnen komen hè?! Misschien is het erger als je borstvoeding geeft aangezien ze alles binnen krijgen wat jij binnen krijgt. Ik geef trouwens ook volledige borstvoeding. Maar volgens mij is het normaal?

Heeft mijn dochtertje zeker de eerste 3/4 maanden gehad. Kreeg ook volledig borstvoeding. De darmen zijn nog volop in ontwikkeling, daar heeft het mee te maken. Wordt dus vanzelf minder. 

Hier ook een klein stinkerdje hoor!! Gaat de hele dag door, als hij ligt te slapen gaan die beentjes omhoog en dan komt me er toch een geluid uit af en toe! Heerlijk haha. Beter dat dan de krampjes dit is een teken dat ze het in ieder geval lekker kwijt kunnen

Onze klein man had t ook heel erg. Zo erg dat ze er bij de opvang van stonden te kijken. Hij zat op fles in de schetentijd. Inmiddels is het helemaal overgegaan. 

Zolang ze er geen last van heeft. Mijn zoon is ook 4 weken en hij heeft er juist enorm last van. Wij geven dan ook sab simplex maar dat zou ik niet doen als dat niet nodig is. 

Terug
Bovenaan