winderigheid een teken van zwangerschap?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik in de eerste 2 weken heel erg last van winderigheid  En dat heb ik nu dus weer (nod 28 februari).
Hebben meer van jullie daar ervaring mee, of is dat waarschijnlijk gewoon toeval geweest?

Groetjes Jenny

P.S. Ik heb ondertussen ook weer witte afscheiding, pijn in de onderbuik en mijn temperatuur is hetzelfde als voor mijn vorige zwangerschap. Dus wie weet.....spannend spannend!!! Iedereen succes!!

Hoi

Nee sorry geen idee, maar heeeel veel succes en ik hoop dat het voor jou een goed voorteken is!!!!!!!!!

Liefs Sil

Ik heb niet zozeer last van winderigheid tijdens mijn zwangerschap, maar meer van een zeer regelmatige stoelgang. Klinkt misschien niet erg opvallend, maar ik ben normaal echt altijd hartstikke verstopt. De laatste week gaat "het" ineens weer veel gemakkelijker en vandaag was de zwangerschapstest heel vaagjes positief (NOD morgen, dus wat vroeg getest).
Het kan dus best, volgens mij.

Hoi Ingrid,

Als je een dag voor je nod hebt getest en die test geeft nu al aan dat je zwanger bent, mag je best een groot gat in de lucht springen hoor!! Mij heeft de dokter gezegd; een streep is een streep, of hij nu vaag is of niet. Ik wil je  geen  valse hoop  geven, maar volgens mij mag je er vanuit gaan dat het raak is!
Als dat zo is, proficiat alvast!! En anders; succes bij de volgende ronde!

Greetz Jen

Hoi Vlindertje

OF winderigheid een teken is van zwangerschap weet ik niet, maar ik weet wel dat sinds ik gestopt ben met de pil dat ik er erg last van heb. MIjn darmen borrelen heel veel en ik heb een constante steek links onder in mijn buik. Maar du ook de winderigheid

Succes.

Carina

Terug
Bovenaan