winderigheid

Hoi,
Mijn dochtertje van bijna 11 wkn,heeft veel last van winderigheid,scheetjes laten,Wat is hier aan te doen?Wie heeft dat ook?Tips?Oh mijn dochtertje krijgt nutrilon pepti...weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
Groetjes Gaby.

Slikt ze (veel) lucht mee met de fles? Zo ja, de ingeslikte lucht moet ergens het lichaam weer verlaten; ofwel via boertjes of via windjes.
Zijn de windjes echt iets van de laatste tijd? Of heeft ze het al langer, net zo lang als ze de pepti krijgt?
Wij hebben er geen ervaring mee, maar ik hoop dat jullie er achter komen.
Succes!

Hoi,

Mijn dochtertje is 7 weken en kan ook erg veel windjes laten, ik denk niet dat het heel erg is. Je moet er natuurlijk wel mee opletten als ze er last van krijgt ( ik weet niet of dit ook het geval is). Ik gebruik zelf nutrilon hypo-allergeen maar weet niet of het aan de voeding ligt. Hopelijk kom je er snel achter waar het van komt als je kindje er last van heeft. succes.

Hoi,
Ik geloof niet dat ze er last van heeft,maar het valt gewoon op dat ze er veel "laat".Zal het achter 2 wkn op bureau eens vragen.
Groetjes Gaby.

Mijn zoontje (7wk) heeft het ook hoor (borstvoeding). Is toch niks ergs aan. Als baby mag je toch lekker alles: boeren, scheten, poepen in gezelschap, spugen over mooie kleding, en dat zonder dat iemand boos wordt. Heerlijk toch! Je kan het maar beter kwijt zijn. Tenzij ze er last van hebben natuurlijk, dan is het zielig.
Liefs Phira

Mijn zoontje (7wk) heeft het ook hoor (borstvoeding). Is toch niks ergs aan. Als baby mag je toch lekker alles: boeren, scheten, poepen in gezelschap, spugen over mooie kleding, en dat zonder dat iemand boos wordt. Heerlijk toch! Je kan het maar beter kwijt zijn. Tenzij ze er last van hebben natuurlijk, dan is het zielig.
Liefs Phira

Terug
Bovenaan